تراکتور تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان / استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف
تراکتور تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان / استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف

تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال فراوان تنها تیم ایرانی خواهد بود که مجوز حرفه ای ای اف سی را کسب کرده است و در لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که حذف تیم نفت قطعی شده است […]

تیم فوتبال تراکتورسازی به احتمال فراوان تنها تیم ایرانی خواهد بود که مجوز حرفه ای ای اف سی را کسب کرده است و در لیگ قهرمانان شرکت خواهد کرد.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی تنها تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود که حذف تیم نفت قطعی شده است و تیم های استقلال و پرسپولیس در آستانه حذف از جام باشگاه های آسیا قرار گرفته اند.

بر اساس برخی شنیده ها از منابع موثق باشگاه تراکتورسازی تبریز که در ماه های اخیر با تلاش فراوان توانست تمامی بدهی های خود را پرداخت کرده یا با طلبکاران توافق کند توانسته است به عنوان اولین تیم ایرانی مجوز حرفه ای خود را از کنفدراسیون فوتبال آسیا گرفته و با خیال راحت و به احتمال فراوان به عنوان تنها تیم ایرانی در جام باشگاه های آسیا بازی خواهد کرد.

طبق این گزارش تیم فوتبال نفت تهران به طور قطع نتوانسته مجوز بگیرد و از لیگ قهرمانان حذف شده و سرخابی های پایتخت نیز تاکنون نتوانسته اند بدهی های خود را تسویه کنند و با توجه به استعفای طاهری مدیرعامل پرسپولیس مشکلات این تیم نیز افزایش یافته است و به احتمال خیلی زیاد این دو تیم نیز نخواهند توانست مجوز حرفه ای کسب کنند.

بدین ترتیب تیم فوتبال تراکتورسازی تنها تیم ایرانی است که با نظم خاصی توانسته است تمامی بدهی های خود را حل و فصل کرده و به طور قطع موفق به کسب مجوز حرفه ای شده است.

شایان ذکر است که هیچ یک از مسئولان استانی کمکی به این تیم نکرده اند و تنها صادقی نجفی شهردار سابق تبریز و مسعود پزشکیان در این مدت یار و یاور این تیم بوده اند که از جمله این کمک ها میتوان به کمک ۲ میلیاردی پزشکیان نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس اشاره کرد.