هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال / شاگردان حاتمی در قامت یک مدعی
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال / شاگردان حاتمی در قامت یک مدعی

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در خوزستان مهمان تیم پدافند رعد خوزستان بود که با اختلاف ۴۸ امتیاز از سد این تیم گذشت و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان مهران حاتمی بعد از باخت در هفته اول ، در برابر تیم […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال در خوزستان مهمان تیم پدافند رعد خوزستان بود که با اختلاف ۴۸ امتیاز از سد این تیم گذشت و به رده دوم جدول رده بندی صعود کرد.

شاگردان مهران حاتمی بعد از باخت در هفته اول ، در برابر تیم های نفت آبادان و یس آل گرگان نیز با اختلاف به برتری رسیده بودند و امروز نیز توانستند در خوزستان در برابر حریف تازه لیگ برتری شده خود با اختلاف ۴۸ امتیاز و با نتیجه ۹۳ بر ۴۶ به پیروزی برسند و حریف خود را نقره داغ کنند.

لازم به ذکر است ، آرن داوودی ، اصغر کاردوست و روزبه ارغوان سه بازیکن ملی پوش و باتجربه تیم شهرداری تبریز در این دیدار نمایش خیره کننده ای داشتند و نقش بسزایی را در این برد شیرین تیمشان ایفا کردند

تیم بسکتبال شهرداری تبریز با هدایت مهران حاتمی و جذب بازیکنان ملی پوش و درجه یک بسکتبال ایران در فصل جاری نمایش خوبی در هفته های آغازین داشته است و در حال حاضر با ۳ برد و یک باخت در رده دوم جدول رده بندی قرارگرفته است.