هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال / شاگردان کوهیان مقابل آسمان خراش های شهرداری زانو زدند
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال / شاگردان کوهیان مقابل آسمان خراش های شهرداری زانو زدند

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال در تبریز میزبان تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران بود که توانست با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ حریف خود را شکست دهد و به چهارمین برد متوالی خود دست پیدا کند. در این دیدار که از ساعت ۱۶ به میزبانی شهرداری […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم بسکتبال شهرداری تبریز در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال در تبریز میزبان تیم قدرتمند دانشگاه آزاد تهران بود که توانست با نتیجه ۸۱ بر ۷۴ حریف خود را شکست دهد و به چهارمین برد متوالی خود دست پیدا کند.

در این دیدار که از ساعت ۱۶ به میزبانی شهرداری در سالن شهید توانا تبریز آغاز شد ۲ تیم در طول این دیدار بازی پایاپایی از خود ارائه دادند اما این شاگردان مهران حاتمی بودند که توانستند بعد از یک بازی پرتنش و هیجانی و مملو از تصمیمات عجیب و اشتباهات داوری حریف متمول خود را شکست داده و شاگردان کوهیان را با شکست بدرقه کنند.

تیم شهرداری تبریز با کسب چهارمین برد متوالی خود در این دیدار بعد از پتروشیمی بندر امام در رده دوم جدول رده بندی جا خوش کرد.

در دیگر دیدار های این هفته ، پالایش نفت آبادان ۷۶ بر ۷۰ از سد مهمان خود مهرام گذشت ، پتروشیمی بندرامام صدرنشین لیگ با نتیجه ۱۰۱ بر ۵۶ شهرداری گرگان را نقره داغ کرد و بازی تیم های پدافند رعد خوزستان و نیروی زمینی تهران نیز در حال پیگیری است.