در اولین جلسه کارگروه درآمد و سرمایه گذاری شهرداری اهر / شهردار منتخب اهر: شهرداری باید درد آشنای مردم باشد و همه این را لمس کنند
در اولین جلسه کارگروه درآمد و سرمایه گذاری شهرداری اهر / شهردار منتخب اهر: شهرداری باید درد آشنای مردم باشد و همه این را لمس کنند

شهردار منتخب اهر در اولین جلسه در آمد و سرمایه گذاری : شهرداری باید دردآشنای مردم باشد و همه این را لمس کنند. به گزارش تایسیز آذربایجان و به نقل از همشهری ؛ اولین جلسه کارگروه درآمد و سرمایه گذاری شهرداری اهر برگزار شد. در این جلسه که با حضور معاونت های شهردار و شعبات […]

شهردار منتخب اهر در اولین جلسه در آمد و سرمایه گذاری : شهرداری باید دردآشنای مردم باشد و همه این را لمس کنند.

به گزارش تایسیز آذربایجان و به نقل از همشهری ؛ اولین جلسه کارگروه درآمد و سرمایه گذاری شهرداری اهر برگزار شد. در این جلسه که با حضور معاونت های شهردار و شعبات مربوط به درآمد و سرمایه گذاری شهرداری اهر برگزار شد، سرپرست شهرداری گفت: هدف اول ما جلب رضایت تام و همه جانبه شهروندان است. نباید هیچ ارباب رجوعی از شهرداری اهر ناراضی خارج شود و شهرداری براستی باید به جایگاهی برسد که دردآشنای واقعی مردم شود و این را همه لمس کنند.
کمال امید اولویت دوم کاری خود را پرداخت معوقات پیمانکاران و سرمایه گذاری عنوان نمود و از اعضای حاضر در کارگروه خواست تا با بسته های پیشنهادی نوین در جهت جذب سرمایه گذار اقدام کنند.
وی ادامه داد : سرمایه گذاری و بکارگیری سرمایه گذاران تنها راه برون رفت شهرداری اهر از وضعیت روزمره است ، ما اگر بخواهیم کارهای نو انجام دهیم که مطرح و قابل قبول شهروندان باشد ، ناچاریم از هر راه وارد شویم تا سرمایه گذار را وارد صحنه مدیریت شهری نماییم.
امید با بیان اینکه نماینده محترم اهر و هریس در مجلس ، فرماندار و ادارات مرتبط در راهگشایی برای جذب سرمایه گذار نقش مهم ایفا می کنند ، افزود: از تلاش های موثر نماینده محترم و فرماندار معزز سپاسگزاریم . ما به کمک این بزرگواران احتیاج داریم . از اصحاب قلم و اندیشه شهرستان هم می خواهم که برای باز شدن راه ها درباره سرمایه گذاری ، راهنمایی و راهگشایی کنند.
مهندس امید در ادامه اظهار داشت: از حمايت هاي شوراي محترم شهر نيز تشكر می کنیم. درخواست همكاري از تك تك أعضاء را داريم و از حسن انتخاب و اعتمادشان به اينجانب نيز تشكر مي كنيم.
امید با بیان اینکه نقش شهروندان نقش عظیمی در مدیریت صحیح شهری دارند ابراز نمود: از كليه شهروندان عزيز درخواست همكاري با شهرداري را داريم و از همه ادارات سطح شهرستان نيز عاجزانه تقاضا داريم در پرداخت معوقات خود به شهرداري، ما را در انجام وظایف قانوني ياري نمايند.
شهردار منتخب اهر در پایان با اشاره به لزوم قانونمندی تمام شعبات در شهرداری اهر گفت: از همه همکاران و مدیدان شعب می خواهم قانون را سرلوحه کنند و تکریم ارباب رجوع را فراموش نکنند.