جنگ نرم، خاکریزهای اعتقادی را هدف قرار داده است
جنگ نرم، خاکریزهای اعتقادی را هدف قرار داده است

نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جنگ نرم، خاکریزهای اعتقادی را هدف قرار داده است،  گفت: دشمنان اسلام با نا امیدی از برخورد سخت افزاری در مقابله با ملت ایران، جنگ نرم و فرهنگی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است. به گزارش  تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت اسلام سید […]

نماینده ولی فقیه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه جنگ نرم، خاکریزهای اعتقادی را هدف قرار داده است،  گفت: دشمنان اسلام با نا امیدی از برخورد سخت افزاری در مقابله با ملت ایران، جنگ نرم و فرهنگی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده است.
به گزارش  تایسیز آذربایجان به نقل از ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، حجت اسلام سید محمدعلی آل هاشم در بازدید سرزده از دانشگاه بناب در جمع دانشگاهیان، اظهار کرد: جنگ نرم آرام و بی سر و صدا اعتقادات جوانان را هدف قرار داده و با ایجاد شبهه در آموزه های  دینی و فرهنگی درصدد ضربه زدن بر پیکر نظام اسلامی است .
 وی وحدت حوزه و دانشگاه را از یکی ‌از برکات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست و اظهار کرد: حوزویان باید در دانشگاه‌ها فعال باشند و دانشگاهیان در حوزه های علمیه، و با وحدت رویه در حوزه های فرهنگی و دینی فعالیت کنند .
وی با اشاره به رشادت‌های دکتر مفتح در انقلاب اسلامی ایران، گفت: آیت‌الله دکتر مفتح منادی این وحدت برای دانشگاه و حوزه بود .