تلاش های مربی بومی برای حضور در تراکتور
تلاش های مربی بومی برای حضور در تراکتور

به گزارش تایسیز آذربایجان ، سرمربی تبریزی که همواره علاقه زیادی به نشستن روی نیمکت هدایت تراکتور سازان داشته ، در تلاش است تا به هر طریقی شده خود را در دل هوادار جا کرده و جای یحیی گل محمدی را در نیمکت تراکتور بگیرد. این مربی نام آشنای تبریزی در صدد است از طریق […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، سرمربی تبریزی که همواره علاقه زیادی به نشستن روی نیمکت هدایت تراکتور سازان داشته ، در تلاش است تا به هر طریقی شده خود را در دل هوادار جا کرده و جای یحیی گل محمدی را در نیمکت تراکتور بگیرد.
این مربی نام آشنای تبریزی در صدد است از طریق برخی افراد معلوم الحال که از قضا با برخی هواداران نیز ارتباط دارند پروژه خود را از روی سکوها هدایت کندو با شعارهای حیا کن رها کن بر علیه سرمربی فعلی و اینکه آجورلو یادت باشه….باید باشه جای پای خود را برای رسیدن به این آرزو باز کند ، البته کلید شروع این پروژه از اتفاقات بازی تراکتور و پرسپولیس در تهران آغاز شده است.
برخی هواداران نیز تصدیق می کنند که یار عزیز این سرمربی تبریزی را در بازی تراکتور و استقلال بین برخی هواداران و لیدرها دیده اند که در حال خط دادن به آنها برای تشویق این سرمربی تبریزی بوده است.
اما آنچه که در این میان می تواند حائز اهمیت باشد و هواداران تراکتور سازی باید به آن توجه کنند این است که آیا با خط و خط کشی می توان هدایت یک تیم را به دست گرفت؟

آیا واقعا تراکتور سازی تا بدینجا چوب اشتباهاتی را که در انتخاب سرمربی یا حتی مدیر عامل به سرش آمده است را کم خورده‌؟

انچه که هست تراکتور یک تیم مردمی است و هواداران این تیم صاحبان اصلی این باشگاه هستند و نباید اجازه بدهند برخی با استفاده از احساسات پاک آنها اقدام به رسیدن به اهداف شخصی خود کنند