اینجا تبریز است ، بازیکن مربی عوض میکند
اینجا تبریز است ، بازیکن مربی عوض میکند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ۲ فصل اخیر در چنان منجلابی گیر کرده است که حتی برخی بازیکنان نیز به خود جرات میدهند برای تیم بزرگ آذربایجان تعیین تکلیف کنند. به گزارش تایسیز آذربایجان بعد از آنکه تیم تراکتورسازی در اواسط فصل گذشته با محرومیت سنگین فیفا مواجه شد و نتوانست در فصل نقل و […]

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در ۲ فصل اخیر در چنان منجلابی گیر کرده است که حتی برخی بازیکنان نیز به خود جرات میدهند برای تیم بزرگ آذربایجان تعیین تکلیف کنند.

به گزارش تایسیز آذربایجان بعد از آنکه تیم تراکتورسازی در اواسط فصل گذشته با محرومیت سنگین فیفا مواجه شد و نتوانست در فصل نقل و انتقالات پیش فصل بازیکنی را جذب کند ، برخی بازیکنان قدیمی این تیم با این منت که تیم تراکتور را تنها نمیگذاریم در این تیم ماندند و گاها نیز از پیشنهادات بالای دیگر تیم ها در محفل های خصوصی سخن گفتند تا به نوعی هواداران مظلوم و مهربان فوتبال تبریز و بخصوص عاشقان تراکتور را منت دار خود کنند.

با حضور یحیی گل محمدی در راس کادر فنی این تیم همین بازیکنان در ظاهر با یحیی عهد بستند تا از آبروی فوتبال تبریز دفاع کنند ، یحیی تنها مربی بود که در این شرایط دشوار دل به دریا زد و تیمی مملو از حاشیه و مشکلات را در دست گرفت و مردم در نیم فصل اول هیچ انتظاری از وی نداشتند و تنها به بودن در میانه جدول راضی بودند ، اما در نزدیکی های نیم فصل اتفاقی افتاد تا یحیی خط قرمزی بر روی برخی بازیکنان به ظاهر متعصب بکشد و این امر چیزی نبود جز مسائل بیرون از زمین برخی بازیکنان که به بهانه مرخصی در برخی مهمانی های خارج از تبریز حاضر میشدند یا قلیان سرا ها را برای خود پاتوق کرده بودند و بیشتر از فوتبال و خدمت به مردم آذربایجان به فکر خوش گذرانی بودند.

در این بین برخی افراد نیز که از قضا با این بازیکنان رفاقت داشتند جو را بر علیه یحیی تنظیم کردند و با استفاده از احساسات پاک هواداران و عاشقان تراکتور سعی کردند کفه ترازو را به طرف این بازیکنان سنگینی کنند ، اما یحیی روی حرفش ایستاد و نه تنها یکی از این بازیکنان را به طول کامل خط زد بلکه یکی دو نفر از آنها را نیز به صورت غیر مستقیم مجبور به فسخ قرارداد کرد.

اما یحیی از برخی مسائل بی خبر بود و آن هم اینکه برخی متعصب های دروغین سعی در تغییر مربی داشتند و این بار هوادار باهوش عمل کرد و به شدت با عاملین این اتفاقات به طرز سنگینی برخورد کرد و آن اتفاقات تمرین بعد از بازی با نفت در تبریز اتفاق افتاد.

اما آن بازیکن مورد غضب یحیی بعد از اتمام کار این سرمربی با باشگاه دوباره صحبتی را درباره حضور در تبریز و تیم تراکتور مطرح کرده غافل از اینکه هیچ تیمی حتی از لیگ دسته یک نیز خواهان وی نیست و قطعا او به جز تبریز خواهانی ندارد.

حال باید دید در شهر تبریز ، دیار ستارخان ها و خیابانی ها خط قرمز مردم این شهر نام بزرگ تراکتور است یا باز هم سعی خواهند داشت بازیکنان به ظاهر متعصب را خط قرمز بنامند و نام تراکتور کبیر را فدای برخی بازیکنان بکنند ؟!