میخواهم تنها ورزشکاری باشم که در ۳ رشته رزمی قهرمان میشود
میخواهم تنها ورزشکاری باشم که در ۳ رشته رزمی قهرمان میشود

هادی عبدالعظیم کیک بوکس کار تبریزی که در مسابقات حرفه ای ترکیه موفق به برد در برابر حریف خود شده بود و برای ایران و تبریز افتخارآفرینی کرده بود در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره سوابق ورزشی خود گفت : تقریبا ۱۰ سال است که رزمی کار میکنم و حدود ۶ سال است که […]

هادی عبدالعظیم کیک بوکس کار تبریزی که در مسابقات حرفه ای ترکیه موفق به برد در برابر حریف خود شده بود و برای ایران و تبریز افتخارآفرینی کرده بود در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره سوابق ورزشی خود گفت : تقریبا ۱۰ سال است که رزمی کار میکنم و حدود ۶ سال است که به صورت حرفه ای ورزش های رزمی را ادامه میدهم ، متولد ۶۹ هستم و مقام های کشوری و استانی زیادی را در رشته های کیک بوکسینگ و ووشو در کارنامه دارم.

وی درباره مسابقات حرفه ای ترکیه گفت : مسابقات از سطح فنی بالایی برخوردار بود و من نیز برای اولین بار بود که در مسابقه برون مرزی شرکت میکردم و حریف سرسختی نیز روبروی خودم میدیدم اما خداروشکر توانستم حریف خود را با ناک اوت شکست داده و اولین برد حرفه ای خودم را بدست بیاورم.

رزمی کار تبریزی درباره حمایت رسانه ها نیز اظهار داشت : قبل از این مسابقات به نظر میرسید کسی آشنایی چندانی با این ورزش ندارد اما در این دوره با کمک اهالی رسانه نه ، رشته کیک بوکسینگ به خوبی شناخته شد و انصافا حمایت های خیلی خوبی از ما شد.

هادی عبدالعظیم درباره حضورش در تیم ملی نیز گفت : بهمن ماه مسابقات انتخابی تیم ملی موی تای هست و با کمک استادم آقای پورموسی به این مسابقات خواهم رفت و انشالله که بتوانم مقام بیاورم. دوست دارم در رشته‌های موی‌تای و ووشو هم به تیم ملی برسم و نهایت تلاشم را به کار خواهم بست تا این مهم را عملی کنم.

وی درباره فعالیت در رشته ووشو نیز گفت : من نزدیک به ۷، ۸ ماه است که ووشو کار می‌کنم و در اولین دوره مسابقات استانی بنده شرکت یافته و موفق به کسب مقام شدم. حتی به تیم استان هم انتخاب شدم اما چون تازه کار بودم به مسابقات انتخابی تیم ملی اعزام نشدم. 

ورزش ووشو جزو اهدافم است و من اگر بتوانم در این رشته هم عنوان کشوری بدست بیاورم در استان تبدیل به اولین نفری خواهم شد که در سه رشته کیک‌بوکسینگ، موی‌تای و ووشو صاحب مقام می‌شوم و به همین دلیل ووشو جزو اهدافم قرار دارد. البته ورزش ووشو تمرینات مختص خود را می‌خواهد و نمی‌شود با تمرینات کیک‌بوکسینگ در این رشته مسابقه داد.

قهرمان کیک بوکسینگ ترکیه درباره آرزوهای خود در دنیای قهرمانی نیز تصریح کرد : میخواهم اولین ورزشکاری باشم که در ۳ رشته رزمی موفق به کسب مدال و قهرمانی میشود.

وی در انتها افزود : از استاد های عزیزم آقایان موسی پور و کریم پور و خانواده عزیزم بخصوص پدر و مادرم به خاطر حمایت هایی که از من داشتند تشکر میکنم.