ساعلام : تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ترک زبان دنیاست + گزارش تصویری
ساعلام : تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ترک زبان دنیاست + گزارش تصویری

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: به تیمی آمدم که ۲۵ میلیون هوادار ترک دارد. قبل از حضور در تبریز تحقیق کردم که تراکتورسازی پر هواداراترین تیم ترک زبان دنیا است. به گزارش تایسیز آذربایجان ، ارطعرول ساعلام بعد از امضای قرارداد با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران، گفت: به تیمی آمدم که ۲۵ میلیون هوادار […]

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: به تیمی آمدم که ۲۵ میلیون هوادار ترک دارد. قبل از حضور در تبریز تحقیق کردم که تراکتورسازی پر هواداراترین تیم ترک زبان دنیا است.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، ارطعرول ساعلام بعد از امضای قرارداد با تراکتورسازی در جمع خبرنگاران، گفت: به تیمی آمدم که ۲۵ میلیون هوادار ترک دارد. قبل از حضور در تبریز تحقیق کردم که تراکتورسازی پر هواداراترین تیم ترک زبان دنیا است. به اینجا آمدم تا در کنار هم کار کنیم و تیمی قوی بسازیم تا تراکتورسازی را قهرمان آسیا و ایران نکنم از اینجا نمی‌روم. 

وی افزود: تراکتورسازی قبل از این با مشکلات زیادی روبرو بود. می‌دانم کار سختی داریم اما با کمک باشگاه، هواداران، بازیکنان و اصحاب رسانه سعی می‌کنیم از این وضعیت خارج شویم و تیم قوی را به میدان بفرستیم.

سرمربی جدید تراکتورسازی در ادامه تصریح کرد: ما آذربایجانی‌ها، ترک‌های ترکیه و ایران همه با هم برادر هستیم.

وی در ادامه گفت: سعی می‌کنم موفقیت‌ها در تیم بشیکتاش و بورسا اسپور ترکیه را در ایران تکرار کنم و بتوانیم با تراکتورسازی به موفقیت برسیم.

ساعلام در ادامه یادآور شد: تجربه کار کردن در بیرون از ترکیه را نداشتم.دوست داشتم این موقعیت را تجربه کنم به همین خاطر کار در تبریز و تیم تراکتورسازی را قبول کردم.

وی افزود: با دوستانم که در ترکیه مشورت می‌کردم به من می‌گفتند به ایران سفر نکنم اما از زمانی که آمدم و استقبال گرم هواداران را دیدم بسیار خوشحال هستم و این نگرانی‌ها رفع شد.

سرمربی جدید تراکتورسازی در ادامه گفت:‌ می‌دانم هوادارن تراکتورسازی مثل هواداران بورسا اسپور و بشیکتاش خیلی پرشور هستند و تیم را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کنند.

 

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”49″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”240″ thumbnail_height=”160″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”20″ number_of_columns=”0″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”1″ slideshow_link_text=”[Show slideshow]” order_by=”sortorder” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]