رحیمی : تمام تلاش ما قهرمانی بسکتبال شهرداری در لیگ برتر است
رحیمی : تمام تلاش ما قهرمانی بسکتبال شهرداری در لیگ برتر است

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز : همین کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال را برای سال آینده و باشگاه های آسیا حفظ میکنیم. علیرضا رحیمی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز بعد از فینالیست شدن تیم بسکتبال در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان اظهار داشت : برای اولین بار در تاریخ بسکتبال تبریز به […]

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز : همین کادر فنی و بازیکنان تیم بسکتبال را برای سال آینده و باشگاه های آسیا حفظ میکنیم.

علیرضا رحیمی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تبریز بعد از فینالیست شدن تیم بسکتبال در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان اظهار داشت : برای اولین بار در تاریخ بسکتبال تبریز به فینال راه یافتیم ، امیدواریم این برد بهانه ای باشد برای شروع حرکتی اساسی در بسکتبال تبریز، لیاقت بچه های بسکتبال تبریز بسیار زیاد است و استعداد های زیادی دارند و آرزو داریم این اتفاق تاریخی که در بسکتبال تبریز افتاد ریشه ای باشد که روزی درختنی تنومند در بسکتبال تبریز شاهد باشیم و ما باید این تیم را محکم حفظ کنیم .

وی افزود : تمام تلاش ما قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال است و مطمئنم با قدرت بالایی که تیم دارد و انگیزه بچه ها به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.

رحیمی درباره ثانیه های آخر این بازی در کوارتر چهارم و استرس بالای بازیکتان و هواداران در سالن گفت : بسکتبال بازی ثانیه هاست ، ما روی این تیم تعصب داریم و این پنالتی کاردوست بود که بازی را برگرداند و این بار حاصل زحمات بازیکنان و کادرفنی بود.

 

رحیمی ضمن تشکر از سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز گفت : از اقای حاتمی ممنونم که این تیم را به خوبی هدایت میکند و لیاقت بسیاز زیادی دارد . 

مدیرعامل شهرداری تبریز در انتها افزود : ما قطعا تیم را حفظ میکنیم و امیدواریم موفقیت خوبی به دست بیاوریم وسعی میکنیم حمایت خوبی داشته باشیم و اگر حمایت کم باشد سعی میکنبم با اسپانسر هایی از خارج تبریز تیم شهرداری تبریز را حفظ کنیم.