بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال / شکست شهرداری در حضور پرشور هوادران در آزادی
بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال / شکست شهرداری در حضور پرشور هوادران در آزادی

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی سوم فینال در برابر تیم مهرام شکست خورد. به گزارش تایسیز آذربایجان تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال در تهران در برابر تیم مهرام با نتیجه ۹۱ – ۹۴ شکست خورد و در مجموع ۲ بر یک عقب افتاد. در این دیدار که از […]

تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی سوم فینال در برابر تیم مهرام شکست خورد.

به گزارش تایسیز آذربایجان تیم بسکتبال شهرداری تبریز در بازی سوم فینال لیگ برتر بسکتبال در تهران در برابر تیم مهرام با نتیجه ۹۱ – ۹۴ شکست خورد و در مجموع ۲ بر یک عقب افتاد.

در این دیدار که از ساعت ۱۶٫۳۰ در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد شاگردان حاتمی کوارتر اول را بهتر آغاز کردند و با نتیجه ۲۱ بر ۱۷ پیروز شدند ، در کوارتر دوم بازی برابر دنبال شد و شاگردان هاشمی فاصله امتیازات را جبران کرده و دو تیم با تساوی ۴۹ – ۴۹ به رختکن رفتند.

با شروع نیمه دوم تبریزی ها باز هم تیم برتر میدان بودند و تواستند با یک بازی خونسرد از حریف پیشی گرفتند اما در کوارتر چهارم علیرغم اینکه شهرداری برتر بازی میکرد اما در دقایق پایانی بسیار پراشتباه ظاهر شدند و بازی را با ۳ امتیاز اختلاف واگزار کردند.

در تیم شهرداری تبریز جردن دومنیک با ۲۲ امتیاز ، ۷ ریباند و ۲ پاس منجر به گل بازی کرد و اصغر کاردوست و پولکو هرکدام با ۱۹ امتیاز نتواستند تیمشان را از شکست نجات دهند ، در تیم مهرام نیز جاکوب پولن با ۳۳ امتیاز و امیر صدیقی با ۱۶ امتیاز نقش بسزایی در برتری تیمشان داشتند.

بازی چهارم دو تیم فردا از ساعت ۱۶٫۳۰ در تالار بسکتبال آزادی برگزار خواهد شد و مهرام در صورت برتری قهرمان خواهد شد و در صورتی که تبریزی ها پیروز شوند ، بازی پنجم در تبریز تکلیف قهرمان لیگ برتر را مشخص خواهد کرد.

نکته قابل توجه این دیدار حضور هواداران تبریزی و ترک تیم شهرداری تبریز بود که کیلومترها راه را برای حضور در تهران به جان خریده و خود را به تهران رسانده بودند و با حضور پرشور خود در سالن یاری بخش تیم شهرداری بودند.