مهران حاتمی : خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم / مجموعه پاک و یکدلی داشتیم
مهران حاتمی : خوشحالم که شرمنده مردم نشدیم / مجموعه پاک و یکدلی داشتیم

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر بسکتبال ایران در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره حس خود درباره قهرمانی تبریز گفت : حس خیلی خوبی دارم ، یک تیم مودب ، پاک و مجموعه ای از بازیکنان خوب بسکتبال توانستند یک کار خوب را انجام دهند. […]

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال شهرداری تبریز بعد از قهرمانی این تیم در لیگ برتر بسکتبال ایران در گفتگویی اختصاصی با تایسیز آذربایجان درباره حس خود درباره قهرمانی تبریز گفت : حس خیلی خوبی دارم ، یک تیم مودب ، پاک و مجموعه ای از بازیکنان خوب بسکتبال توانستند یک کار خوب را انجام دهند. با هم همدل بودند و با احترام به یکدیگر بسکتبال را در درجه بالایی به ارائه گذاشتند و به همین دلیل من به خود میبالم و بازیکنان شهرداری تبریز افتخار میکنم.

حاتمی حطاب به هواداران تیم شهرداری و مردم آذربایجان نیز اظهار داشت : خیلی خوشحالم که بسکتبال تبریز از امروز دیگر یک تماشاچی ثابت دارد و ما را حمایت کرده و به سمت جلو هدایت میکنند و به خاطر این مردم بود که تحت هیچ شرایطی به خودمان اجازه نمیدادیم که بازنده باشیم و پیش این مردم شرمنده باشیم.

وی در انتها افزود : این قهرمانی را به مردم آذربایجان تقدیم میکنم چرا که قلب پاکی دارند و لایق بهترین ها هستند.