علیرضا رحیمی : حلاوت و شیرینی این قهرمانی بزرگ و تاریخی ، گوارای وجود مردم آذربایجان
علیرضا رحیمی : حلاوت و شیرینی این قهرمانی بزرگ و تاریخی ، گوارای وجود مردم آذربایجان

  مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نخستین قهرمانی تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور را در سایه همدلی و همکاری همه عوامل دانست.  به گزارش تایسیز آذربایجان و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز، علیرضا رحیمی طی پیامی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه […]

 
مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز نخستین قهرمانی تیم بسکتبال این باشگاه در لیگ برتر کشور را در سایه همدلی و همکاری همه عوامل دانست.

 به گزارش تایسیز آذربایجان و به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تبریز، علیرضا رحیمی طی پیامی قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور را تبریک گفت.

در پیام مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز آمده است:

بی گمان موفقیت تاریخی ورزش تبریز در لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور که برای اولین بار در تاریخ این رشته ورزشی توسط تیم شهرداری تبریز رقم خورد، در سایه همدلی و همکاری همه عوامل دخیل اعم از مسئولان استانی و شهری بخصوص شهردار محترم، اعضای محترم شورای شهر، اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان تبریز، هیئت بسکتبال و مجموعه همکاران سازمان ورزش شهرداری تبریز به دست آمد.

بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش استان و شهرداری تبریز، تقدیر ویژه ای دارم از هوادارانی که در بازی های این فصل لیگ برتر بسکتبال همواره حامی و مشوق تیم شهرداری تبریز بودند و به هیچ عنوان نمی توان از نقش پررنگ آنها بویژه در بازی های اخیر به سادگی گذشت. اگر ما در بازی چهارم و پنجم پیروز شدیم، دلیل اصلی اش این بود که پس از باخت در بازی سوم در تهران، هواداران تا دقایقی پس از بازی به تشویق تیم شهرداری پرداختند.  نقش اصحاب رسانه نیز در این موفقیت تاریخی بی نظیر بود، خبرنگاران و عکاسانی که در بازی های ما پوشش خبری و اطلاع رسانی بسیار مطلوبی در رسانه های خود داشتند و موفقیت های تیم شهرداری را به شکلی مناسب در سطح وسیعی بازتاب دادند. عوامل برقراری نظم، در برگزاری هرچه بهتر این مسابقات نقش مطلوبی ایفا کردند و فدراسیون بسکتبال نیز برنامه ریزی بسیار خوبی در برگزاری مسابقات داشت.

رحیمی در این پیام آورده است:

حلاوت و شیرینی این قهرمانی بزرگ و تاریخی، گوارای وجود همه مردم استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز باشد. به عنوان یک شهروند تبریزی و خادم مردم، از دیدن شادی و حس غرور همشهریانم، بسیار خوشحالم و خدا را شاکرم که نام بلند آوازه و پرافتخار تبریز بار دیگر بر قله افتخار ورزش کشور درخشید.

امیدواریم که با این قهرمانی و حضور در رقابت های آسیایی، بتوانیم ورزش تبریز را بیش از پیش در سطح آسیا مطرح کرده و از ظرفیت های حضور در مسابقات بسکتبال باشگاهی آسیا، در معرفی تبریز ۲۰۱۸ استفاده کنیم.

من همچنین از همه عزیزانی که با پیام های خود، قهرمانی تیم بسکتبال شهرداری تبریز در لیگ برتر باشگاه های کشور را تبریک گفته اند، صمیمانه سپاسگزارم و اعتقاد دارم که این قهرمانی تاریخی، متعلق به همه مردم و مسئولان دلسوز استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز است و بنده این موفقیت را متقابلا به همه این عزیزان تبریک می گویم.