ادامه قدرت نمایی شاگردان بناکار در لیگ برتر والیبال و صعود به مرحله نیمه نهایی
ادامه قدرت نمایی شاگردان بناکار در لیگ برتر والیبال و صعود به مرحله نیمه نهایی

تیم والیبال شهرداری تبریز با برتری مقابل تیم کاله به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال راه یافت. به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم والیبال شهرداری تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم کاله آمل گذشت و با توجه به برد ۳ بر ۱ در بازی رفت ، با دو برد قاطع مقابل […]

تیم والیبال شهرداری تبریز با برتری مقابل تیم کاله به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال راه یافت.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم والیبال شهرداری تبریز با نتیجه ۳ بر ۲ از سد تیم کاله آمل گذشت و با توجه به برد ۳ بر ۱ در بازی رفت ، با دو برد قاطع مقابل این تیم به آسانی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

شاگردان عادل بناکار که در بازی اول به آسانی و با نتیجه ۳ بر یک از سد کاله گذشته بودند ، امروز در آمل مهمان تیم حوان و با انگیزه کاله آمل بودند که با برتری در ست های اول ، دوم و پنجم و شکست در ست ها سوم و چهارم ، توانستند با ثبت برتری ۳ بر ۲ به ادامه روند قاطع خود ادامه داده و به جمع ۴ تیم پایانی صعود کنند.

تیم والیبال شهرداری تبریز که در سال های گذشته معمولا برای رفتن به جمع ۴ تیم پایانی بسته میشد ، امسال تیمی مقتدر و مدعی نشان داده و حتی سودای فینالیست شدن و قهرمانی را نیز در سر دارند.

بدین ترتیب شهرداری تبریز با صعود به مرحله نیمه نهایی حریف تیم خاتم اردکانی شد که موفق به حذف سایپا شده است. در آن طرف نیز تیم های پیکان و بانک سرمایه برای فینالیست شدن خواهند جنگید.