قدران تلاش های شبانه روزی تمامی زحمت کشان پروژه ی مرکز همایش های بین المللی تبریز هستم
قدران تلاش های شبانه روزی تمامی زحمت کشان پروژه ی مرکز همایش های بین المللی تبریز هستم

به گزارش تایسیز آذربایجان،دکتر صادق نجفی در یک گفتگوی کوتاه با پایگاه خبری کاف  در خصوص بهره برداری از پروژه ی مرکز همایش های بین المللی تبریز توضیحاتی ارائه داده اند که متن این گفتگو پیش روی شماست. پروژه عظیم مرکز همایش های بین المللی تبریز (Tabriz International Conference Center ) که  به عنوان یکی […]

به گزارش تایسیز آذربایجان،دکتر صادق نجفی در یک گفتگوی کوتاه با پایگاه خبری کاف  در خصوص بهره برداری از پروژه ی مرکز همایش های بین المللی تبریز توضیحاتی ارائه داده اند که متن این گفتگو پیش روی شماست.

پروژه عظیم مرکز همایش های بین المللی تبریز (Tabriz International Conference Center ) که  به عنوان یکی از پروژه های افتخار آمیز تبریز از آن نام برده می شود در اواخر شهریور ماه سال ۹۴ توسط شهرداری کلانشهر تبریز در شهرک خاوران کلنگ زنی آن انجام شد. پروژه ای که شهروندان تبریزی آن را در سایه زحمات و تلاش های دکتر صادق نجفی شهردار سابق تبریز عنوان می کنند و این مجموعه فرهنگی عظیم را یادگار ایشان می دانند.

پروژه عظیم مرکز همایش های بین المللی تبریز به عنوان بزرگترین زیرساخت فرهنگی شمالغرب کشور مطرح است  و در زمان شهرداری دکتر نجفی و در کمتر از دو سال از پیشرفت قابل توجهی برخوردار بود و طی روزهای اخیر همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان آذربایجان شرقی  به صورت رسمی به بهره برداری رسید. هر چند که این پروژه پیش از این افتتاح شده بود ولی با حضور دکتر روحانی  و با مراسم افتتاح رویداد تبریز ۲۰۱۸ به صورت رسمی فعالیت های فرهنگی خود را آغاز کرد .

دکتر صادق نجفی در یک گفتگوی کوتاه با پایگاه خبری کاف در مورد برخی حواشی این پروژه توضیحاتی ارائه داده اند که متن این گفتگو پیش روی شماست.

آقای دکتر نجفی اخیرا در مورد مرکز همایش های بین المللی صحبت هایی مطرح شده است که این پروژه در عرض سه ماهه اخیر پیشرفت زیادی داشته است نظر شما در مورد این سخنان چیست؟

 

اینکه برخی افراد این موضوع را مطرح می کنند حرف درستی نیست ، با توجه یه اینکه این پرژوه تقریبا تمام شده بود در این سه ماه چند درصدی از پروژه انجام شده است و این نیز بیشتر مربوط به نصب تجهیزات و دکوراسیون این مرکز بود، حتی مدیران قبلی هم در این سه ماه برای تجهیز برخی نواقصات کوتاهی نکرده اند.

 

مرکز همایش های بین المللی تبریز قبلا توسط شما افتتاح شده بود حالا که به صورت رسمی و با حضور رئیس جمهور افتتاح شده است نظر شما در این خصوص چیست؟

 

حضور رییس جمهور محترم برای افتتاح رویداد تبریز ۲۰۱۸ در این مرکز میتواند نوید بخش تبدیل شهر تبریز به قطب برگزاری همایشهای بین المللی باشد.

بله این مرکز پیش از این و در زمان شهرداری اینجانب افتتاح شده بود و همانطور که گفته شد برخی امورات مربوط به نصب و تجهیزات داخلی آن باقی مانده بود. در سال های گذشته متاسفانه کهن شهر تبریز محلی مناسب و آبرومند برای برگزاری همایش های بین المللی نداشت که مرکز همایش های بین المللی با رفع یکی از نیازهای قدیمی شهر، بسترهای میزبانی همایش‌ها و آئین‌های هنری را فراهم آورده است.

 

سخنی با همکاران خود دارید که برای راه اندازی این مرکز تلاش کرده اند؟

 

اینجانب در کمال احترام بر خود وظیفه می دانم از زحمات و تلاش های شبانه روزی کلیه مدیران عزیز شهرداری تبریز مخصوصا جناب آقای شاهوردی، جناب آقای  اسحقی،معاونان و کارمندان محترم شهرداری منطقه ۹ و اعضای محترم شورای چهارم تشکر و قدردانی کنم. هیچوقت زحمات این عزیزان را که در طی ۲۰ ماه به صورت مداوم و شبانه روزی و حتی در دمای زیر ۱۵ درجه برای  احداث و راه اندازی مرکز همایش های بین المللی تبریز تلاش کردند فراموش نخواهم کردم.

از آن جایی که در چند روز اخیر تشکر برخی افراد فقط از تلاش های صورت گرفته در عرض ۳ ماهه شهرداری بوده است خواستم از همه  این عزیزان که بیش از ۹۰ درصد پروژه را به اتمام رسانده بودند تشکر کنم. هر چند که یقین دارم  مردم عزیز تلاش های این عزیزان را در این یادگار بی نظیر برای نسل های آینده فراموش نخواهند کرد. همچنین لازم میدانم از عزیزان سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه قائم که زحمات شبانه روزی در این پروژه کشیدند تشکر کنم.