انتخاب سرمربی تراکتورسازی
انتخاب سرمربی تراکتورسازی

مالک جدید تیم تراکتورسازی به دنبال انتخاب سرمربی تیم خود است. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز در اولین گام بدهی تیم تراکتورسازی را به ساغلام پرداخت کرد تا این تیم از بابت کادر مربیان ترکیه‌ای سال گذشته نگرانی نداشته باشد. زنوزی حالا به […]

مالک جدید تیم تراکتورسازی به دنبال انتخاب سرمربی تیم خود است.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، محمدرضا زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی تبریز در اولین گام بدهی تیم تراکتورسازی را به ساغلام پرداخت کرد تا این تیم از بابت کادر مربیان ترکیه‌ای سال گذشته نگرانی نداشته باشد.

زنوزی حالا به دنبال انتخاب سرمربی برای تیم تراکتورسازی است. همانطور که خود اذعان داشت برای تراکتورسازی که مدعی قهرمانی ایران و آسیا است، به دنبال مربی کارنامه‌دار و پرآوازه‌ای است که هنوز نام آن رسانه‌ای نشده است.

مالک جدید تیم تراکتورسازی تجربه ۱۰ ساله تیمداری داشته و در تیم گسترش فولاد تبریز افرادی همانند حسین خطیبی، رسول خطیی، فیروز کریمی، لوکا بوناچیچ،  فرهاد کاظمی، انگین فیرات، محمد حسین ضیایی، مهدی تارتار، فراز کمالوند هدایت تیم گسترش فولاد را برعهده داشته‌اند.

اما به نظر می رسد زنوزی برای تراکتورسازی مربی فراتر از  نام‌هایی که در گسترش فولاد همکاری داشته است، در نظر دارد و سرمربی جدید تراکتورسازی یکی از مشهورترین مربیانی خواهد بود که به فوتبال ایران سفر کرده است.

هنوز هیچ نامی برای هدایت تیم تراکتورسازی مطرح نشده است، اما به گفته زنوزی با چند مربی سرشناس مذاکراتی صورت گرفته و مربی از اروپا و یا آمریکاجنوبی هدایت تیم تراکتورسازی را برعهده خواهد داشت.