رسیدن به اقتصاد بدون نفت نیازمند برنامه ۷ تا ۱۰ ساله است / برای خروج از مارپیچ اقتصادی به دنبال راهکار کوتاه مدت باشیم
رسیدن به اقتصاد بدون نفت نیازمند برنامه ۷ تا ۱۰ ساله است / برای خروج از مارپیچ اقتصادی به دنبال راهکار کوتاه مدت باشیم

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: حرکت به سمت اقتصاد بدون نفت راه بسیار طولانی دارد و برای رسیدن به آن حداقل نیازمند یک برنامه منسجم و مدون ۷ تا ۱۰ ساله هستیم. به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، معصومه آقاپورعلیشاهی، در خصوص برنامه دولت برای حرکت به سوی اقتصاد […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: حرکت به سمت اقتصاد بدون نفت راه بسیار طولانی دارد و برای رسیدن به آن حداقل نیازمند یک برنامه منسجم و مدون ۷ تا ۱۰ ساله هستیم.

به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، معصومه آقاپورعلیشاهی، در خصوص برنامه دولت برای حرکت به سوی اقتصاد بدون نفت در شرایط فعلی اقتصادی کشور، اظهار داشت: در شرایط فعلی کشور به منظور خروج از شرایط و مارپیچ اقتصادی باید به دنبال راه‌کارهای کوتاه مدت باشیم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، گفت: برای حرکت به سمت اقتصاد بدون نفت راه بسیار طولانی را پیش رو داریم و برای رسیدن به آن حداقل نیازمند یک برنامه منسجم و مدون ۷ تا ۱۰ ساله هستیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به اینکه در شرایط کنونی اقتصاد بدون نفت نمی‌تواند راه‌کار مناسبی برای کشور ما باشد، خاطرنشان کرد: اقتصاد کشور در شرایطی بحرانی قرار دارد و برای خروج از این بحران باید برنامه‌های کوتاه مدت را در نظر بگیریم.