حمایت از خانواده زندانیان ضروری است
حمایت از خانواده زندانیان ضروری است

فرماندار هشترود با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان ضروری است، گفت: خانواده ها نباید تاوان جرم انجام شده توسط یک فرد دیگر را بدهند، بنا براین باید بسترهای مناسبی فراهم شود تا خانواده زندانیان از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج نبرند.   به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، امین امینیان […]

فرماندار هشترود با بیان اینکه حمایت از خانواده زندانیان ضروری است، گفت: خانواده ها نباید تاوان جرم انجام شده توسط یک فرد دیگر را بدهند، بنا براین باید بسترهای مناسبی فراهم شود تا خانواده زندانیان از مشکلات اقتصادی و معیشتی رنج نبرند.
 
به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، امین امینیان در مراسم گرامی داشت روز حمایت از خانواده های زندانیان خاطر نشان کرد:هدف اصلی از برگزاری جشن های گلریزان که در ایام مختلف انجام می گیرد جلب حداکثری مشارکت های مردمی در راستای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد است.
 
وی افزود: انجمن حمایت از زندانیان جرائم غیر عمد یک نهاد حمایتی بوده که وظیفه آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد را بر عهده دارد و در هیچ موردی کمک های مردمی را صرف زندانیان با موضوعات عمد نمی کند.
 
دادستان هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: متاسفانه بسیاری از افراد به دلیل مشکلات مالی در زندان ها به سر می برند و این امر موجب بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه می شود و ما باید سعی کنیم با ارائه راهکارهای مناسب،  مانع زندانی شدن افراد مختلف شویم.
 
شاهرخ اسدالهی تاکید کرد: کمک به آزاد سازی زندانیان  جرایم غیرعمد وکمک به معیشت خانواده های زندانیان، یک امر خدا پسندانه است، چرا که سلامت یک جامعه در گرو سلامتی و آسایش خانواده هاست.
 
وی اضافه کرد: واگذاری یک سد آبی در شهرستان برای صید ماهی و به فروش رساندن آنها، در جهت حمایت از زندانیان، و تبدیل شدن به یک در آمد پایدار، نوید روزهای خوبی را برای حمایت بیشتر از خانواده های زندانیان می دهد.
 
رئیس انجمن حمایت از زندانیان هشترود نیز در این مراسم یاد آور شد: این انجمن در طول یک سال گذشته توانسته مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در آمد زایی داشته باشد که ۱۱۲ میلیون تومان از این مبلغ را صرف آزاد سازی زندانیان غیر عمد و کمک به معیشت خانواده های آنان کرده است.
 
عبدالعلی شقاقی پور اظهارکرد: ما می خواهیم با کمک افراد نیکوکار،  زندانیانی را که از بند زندان رها می شوند را به چرخه کار و تولید بکشانیم و برای زندانیان و خانواده های آنها اشتغال ایجاد کنیم.
 
وی ادامه داد: انجمن حمایت از زندانیان علاوه بر اینکه به خانواده های زندانیان کمک مالی و معیشتی می کند درجهت آموزش زندگی بهتر، کلاس هایی را هم با موضوعات مختلف و با حضور اساتید مجرب بر گزار میکند.