امام خمینی(ره) فردی خودساخته بودند
امام خمینی(ره) فردی خودساخته بودند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام خمینی(ره) و همچنین حرکت در خط ایشان، گفت: حضرت امام(ره) فردی خودساخته بودند.   به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ،محمد اسماعیل سعیدی ، در این رابطه اظهار کرد: امام خمینی(ره) سه ویژگی خاص داشتند؛ اول این‌که به […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره‌ی امام خمینی(ره) و همچنین حرکت در خط ایشان، گفت: حضرت امام(ره) فردی خودساخته بودند.
 
به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ،محمد اسماعیل سعیدی ، در این رابطه اظهار کرد: امام خمینی(ره) سه ویژگی خاص داشتند؛ اول این‌که به خدا ایمان و باور کامل داشته و به درگاه خداوندی اعتماد کرده بودند.
 
وی با اشاره به دو ویژگی دیگر امام(ره) ادامه داد: حضرت امام(ره) به راهی که در آن قدم گذارده بودند، ایمان کامل داشتند و همچنین مردم را باور داشته و معتقد بودند که مردم ایران اهل مبارزه در این راه هستند و می‌توانند مشکلات عظیم را مدیریت کرده و رژیم طاغوت را ساقط کنند.
 
وی با بیان این‌که علاوه بر این سه ویژگی، “اهل عمل بودن” امام خمینی(ره) از جمله ویژگی‌های ممتاز این شخصیت جهانی بود، گفت: انسان‌‌های بسیاری هستند که به “خدا، مردم و راهشان” باور دارند، اما اهل عمل نیستند، اما امام(ره) اهل عمل بودند و قدم در راه گذاشتند تا به باورهایشان جامه‌ی عمل بپوشانند.
 
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با اشاره به بخشی از آیه‌ی ۸ سوره‌ی منافقون «تعزُّ من تشاء و تذلّ من تشاء» افزود: حضرت امام(ره) این آیه را باور داشتند، ایشان  خود را پایین دیدند و خداوند بزرگشان گردانید.
 
وی با تاکید بر این‌که ادامه‌ دادن راه حضرت امام(ره) و باور به اعتقادات و تفکر این شخصیت بزرگ و همچنین تبیین تفکر ایشان بزرگترین رسالت یاران امام(ره) در زمان فعلی است، افزود: باید ادامه دهنده‌ی راه امام راحل باشیم، البته تعدادی از افراد که تا دیروز در خط امام(ره) بودند، امروزه از امام(ره) عدول و عبور کرده اند و علت اینکه امروزه گرفتار برخی مشکلات شده‌ایم، همین است.