تیم کاراته صرافی بهنام، نماینده آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ جهانی ترکیه
تیم کاراته صرافی بهنام، نماینده آذربایجان شرقی در مسابقات لیگ جهانی ترکیه

رئیس هیأت کاراته آذربایجان شرقی، از حضور تیم کاراته صرافی بهنام به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ جهانی ترکیه خبر داد.     به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، اسماعیل معصومی با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم کاراته صرافی بهنام متشکل از احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی برای […]

رئیس هیأت کاراته آذربایجان شرقی، از حضور تیم کاراته صرافی بهنام به عنوان نماینده استان در مسابقات لیگ جهانی ترکیه خبر داد. 
  
به گزارش  تایسیز آذربایجان ، به نقل از ایسنا ، اسماعیل معصومی با اعلام این خبر اظهار کرد: تیم کاراته صرافی بهنام متشکل از احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی برای کسب امتیاز و سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ ژاپن از روز جمعه ۱۸ خردادماه در رقابتهای جهانی ترکیه شرکت می کند. 
  
وی افزود: هیأت کاراته آذربایجان شرقی با رویکرد بلند مدتی که نسبت به بخش قهرمانی ورزش کاراته دارد، تیم صرافی بهنام را به رقابتهای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن اعزام می کند. 
  
وی افزود: تیم صرافی بهنام چهارشنبه هفته گذشته که در بین هشت تیم برتر کشور موفق به کسب مقام سوم شد، گامی دیگر به سوی جهانی شدن و حضور در آوردگاه بازیهای المپیک برداشت. 
  
گفتنی است؛ تیم کاراته صرافی بهنام متشکل از احد شاهین، فرزاد محمدخانلو و سهند اسلامی به مربیگری سعید نیکو خصلت از ۱۸ تا ۲۰ خردادماه در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته در شهر استانبول ترکیه حضور می‌یابد.

انتهای پیام