بازیکنان با عشق و علاقه قهرمان آسیا شدند
بازیکنان با عشق و علاقه قهرمان آسیا شدند

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، سید ابوالفضل اسمعیلی با اشاره به شروع مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا از یازدهم مرداد ماه جاری افزود: ما در این مسابقات پس از پیروزی ۹ بر ۲ در بازی اول خود مقابل تیم تاجیکستان، ۸ بر ۱ از سد تیم ازبکستان گذشتیم و بازی سوم مرحله اول را […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، سید ابوالفضل اسمعیلی با اشاره به شروع مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا از یازدهم مرداد ماه جاری افزود: ما در این مسابقات پس از پیروزی ۹ بر ۲ در بازی اول خود مقابل تیم تاجیکستان، ۸ بر ۱ از سد تیم ازبکستان گذشتیم و بازی سوم مرحله اول را با بانک بیروت لبنان که امسال تیم خیلی خوبی را به مسابقات اعزام کرده بود، بازی کردیم و با لطف خدا توانستیم این بازی را هم با نتیجه ۳ بر ۱ فاتح میدان شویم.

اسمعیلی خاطرنشان کرد: در مرحله دوم مسابقات که به عنوان تیم اول گروه صعود کرده بودیم، به مصاف تیم قرقیزستان رفتیم که این تیم را با نتیجه ۸ بر ۲ این تیم را شکست دادیم و در نیمه نهایی نیز با نتیجه ۳ بر ۲ تیم الوسط عراق را که از ۲ بازکین ایرانی بهره می برد، مغلوب کردیم.

سرپرست تیم فوتسال مس سونگون یادآور شد: در بازی فینال مقابل تیم تای سون نام ویتنام نیز با درخشش بازیکنان مان توانستیم با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شویم و عنوان قهرمانی را بدست آوریم.
وی همچنین در مورد عدم حضور حمید بی غم، سرمربی تیم، و محمد رضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس، در آیین استقبال هواداران اظهار داشت: به رغم اینکه آقای بی غم بیش از یک ماه از خانواده دور بودند بالاجبار به شهر مقدس مشهد و زیارت امام رضا (ع) رفتند تا روز جمعه در تهران به تیم ملحق شوند و مدیرعامل باشگاه نیز به دلیل برگزاری مراسم استقبال از طرف شرکت مس و فدراسیون فوتبال در تهران ماندنی شد.
وی همچنین با اشاره برگزاری مسابقه هفته ششم لیگ برتر فوتسال مقابل تیم مقاومت البرز عنوان کرد: طبق خواسته ای که باشگاه مس از سازمان لیگ انجام داده است قرار بر این شد تا این بازی راس ساعت ۱۸ روز شنبه بیست و هفتم مرداد انجام شود.
تیم مس سونگون به عنوان چهارمین تیم ایرانی موفق به کسب قهرمانی فوتسال باشگاه های آسیا شد و سه شنبه شب با حضور مسوولان ورزشی و هوادارن وارد تبریز شد.