نظام اسلامی امروز به مدیر ساده و صادق نیاز دارد
نظام اسلامی امروز به مدیر ساده و صادق نیاز دارد

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از مهر، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با تشریح فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد در سال های اخیر خاطرنشان کرد: یک ماه قبل که محضر رهبر انقلاب اسلامی از تدابیر امداد گزارش دادم و عرض کردم نگران اوضاع کشور […]

به گزارش تایسیز اذربایجان  به نقل از مهر، پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان میانه با تشریح فعالیت ها و اقدامات کمیته امداد در سال های اخیر خاطرنشان کرد: یک ماه قبل که محضر رهبر انقلاب اسلامی از تدابیر امداد گزارش دادم و عرض کردم نگران اوضاع کشور نباشند، ایشان با جدیت فرمودند، من اصلا نگران نیستم.

وی در ادامه حفظ و حراست از انقلاب را وظیفه همگانی دانست و ابراز داشت: امروز زمان نق زدن و اظهار نگرانی نیست، بلکه وظیفه ما امید به پیروزی و تلاش برای گره‌ گشایی از مشکلات مردم است.

فتاح با اشاره به تلاش های بیهوده دشمنان انقلاب اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی کشور شاهد صف آرایی تاریخی با دشمن هستیم و اهل دل نشانه های پیروزی را می بینند و به لطف خدا سیلی محکمی به صورت ترامپ و بدخواهان انقلاب خواهیم زد.

رئیس کمیته امداد امام با بیان اینکه کسانی که تنها ظاهری از انقلاب را شناختند، با هر نوسانی، ساز ناامیدی می زنند و با اجنبی ها هم نوا می شوند چون دل در گرو انقلاب ندارند، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به مدیر ساده و صادق نیاز دارد که از مردم فاصله نگیرد، مشکلات امروز مردم در همه دولت ها بوده و همه جای دنیا نیز وجود دارد.

وی با تأکید بر اینکه اختلاف سلایق سیاسی اصلا ایرادی ندارد و آنچه مهم است، سعه صدر و گذشت ما است، افزود: اکنون دولت در وسط میدان است و وظیفه همه خیرخواهان نظام این است که دولت را در این پیچ تاریخی کمک کنند.

فتاح ادامه داد: نمره مردم در مشکلات ماه های اخیر ۲۰ بود و بزرگواری کردند و مسئولان باید حال مردم را مراعات کنند، پشت گرمی ما در کمیته امداد حمایت های دولت و مجلس است که این حمایت وجود دارد.