مبارزه با مفسدان اقتصادی و محتکران خواسته عمومی است
مبارزه با مفسدان اقتصادی و محتکران خواسته عمومی است

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در دیدار مدیرکل و کارکنان تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با وی به مناسبت سال روز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی، افزود: دشمن از طریق جنگ اقتصادی بدنبال فشار آوردن بر مردم است تا نارضایتی عمومی ایجاد کند. وی نقش تعزیرات حکومتی را در این […]

به گزارش تایسیز اذربایجان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم در دیدار مدیرکل و کارکنان تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با وی به مناسبت سال روز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی، افزود: دشمن از طریق جنگ اقتصادی بدنبال فشار آوردن بر مردم است تا نارضایتی عمومی ایجاد کند.

وی نقش تعزیرات حکومتی را در این برهه زمانی بسیار موثر دانست و اظهار داشت: اقدامات این سازمان در نابسامانی های اخیر اقتصادی کشور و برخورد با سودجویان و محتکران را ارزشمند دانست.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: خدمات تعزیرات حکومتی مقدس، حساس، کارساز و امیدبخش است و تلاش ماموران این سازمان موجب آرامش مردم و اضطراب سودجویان و محتکران می شود.
حجت الاسلام آل هاشم مبارزه با دانه درشت ها را از جمله انتظارات اصلی مردم دانست و ادامه داد: نباید با دست فروش ها و خرده فروش ها مبارزه کرد بلکه باید با نفرات اصلی و دانه درشت ها که موجب گرانی و افزیش قیمت ها می شود، مقابله کرد.

وی با بیان اینکه مشکلات کنونی که قریبانگیر جامعه شده در اثر جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی است، گفت: هدف دشمنان از بین بردن اصل نظام است و برای رسیدن به آن از راه های مختلف خود را به آب و آتش می زنند.
امام جمعه تبریز یادآوری کرد: دشمنان از همان ابتدا پس از پیروزی انقلاب توطئه های خود را علیه جمهوری اسلامی شروع کردند و از هر روشی علیه این نظام استفاده کردند اما به نتیجه ای نرسیدند.
حجت الاسلام آل هاشم افزود: آنان خواستند از طریق جنگ به نظام لطمه وارد کنند ولی نتوانستند و از روش های دیگری از جمله ترور و به شهادت رساندن بیش از ۱۷ هزار نفر از شخصیت های مهم کشور و جنگ اقتصادی استفاده کردند.

هشتم آبان امسال بیست و چهارمین سالروز تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی بود.