فضای سایبری عمیق‌تر شناخته و مدیریت شود
فضای سایبری عمیق‌تر شناخته و مدیریت شود

عزیز جوانپور عصر روز گذشته در نشست علمی سواد رسانه‌ای؛ چالش‌های داخلی و خارجی فراروی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت روز دانشجو و با حضور عزت‌الله ضرغامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران جریانی ماندگار و اثرگذار بوده و امروز الگو و الهام‌بخش ملت‌های جهان است و همچنان منشاء تحولات بزرگ، اساسی و بنیادین در معادلات […]

عزیز جوانپور عصر روز گذشته در نشست علمی سواد رسانه‌ای؛ چالش‌های داخلی و خارجی فراروی جمهوری اسلامی ایران که به مناسبت روز دانشجو و با حضور عزت‌الله ضرغامی برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران جریانی ماندگار و اثرگذار بوده و امروز الگو و الهام‌بخش ملت‌های جهان است و همچنان منشاء تحولات بزرگ، اساسی و بنیادین در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی است.

وی ادامه  داد: بسیج، این شجره طبیه و یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی، تبدیل به الگویی جهانی شده و توانسته است منطقه را در اختیار بگیرد.

رئیس واحد تبریز، بسیج را عامل عقب‌نشینی استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی‌های امام راحل در مورد بسیج و بسیجی امروز واقعیت پیدا کرده و روحیه و تفکر بسیجی زمینه‌ساز رهایی کشور از مشکلات شده است. امیدوارم بسيج روز به روز توسعه يابد و روحيه و معرفت بسيجي فراگير شود.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور رئیس پیشین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی تبریز گفت: مهندس ضرغامی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته و منشأ تحولات خوبی در سازمان صدا و سیما بوده است.

وی با بیان اینکه، فضای مجازی به همه شئونات زندگی مردم راه یافته است، گفت: پیامدهای فضای مجازی از لحاظ راهبردی،  فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه را تحت تأثیر قرار داده است از این‌رو لازم است فرصت‌ها و تهدیدات فضای مجازی در کنار هم بررسی شود و با مدیریت و شناخت بیشتر و عمیق‌تر فضای سایبری راهکارهایی برای استفاده بهینه و پیشگیری از تأثیرات مخرب آن ارائه شود.

جوانپور گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران توانمندی‌های خود را در عرصه‌های مختلف به اثبات رسانده است و  امیدواریم در زمینه مدیریت فضای مجازی و تعالی سواد رسانه‌ای و توجه ویژه به آن در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی همچنان موفق باشیم.

نشست علمی سواد رسانه‌ای؛ چالش‌های داخلی و خارجی فراروی جمهوری اسلامی ایران به همت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سالن شمس برگزار شد.