تبدیل حزب مؤتلفه اسلامی از حزب جاری به یک حزب مؤثر در دستور کار قرار گرفته است
تبدیل حزب مؤتلفه اسلامی از حزب جاری به یک حزب مؤثر در دستور کار قرار گرفته است

اسدالله بادامچیان افزود: در وضعیت کنونی، تکلیف بازسازی و تحول اساسی در حزب مؤتلفه اسلامی در دستور کار گرفته تا بتوانیم این حزب را به صورت فعال و گسترده، تقدیم نائب امام زمان (عج) و سپس خود ایشان دهیم. بادامچیان در ادامه اظهار کرد: تبدیل مؤتلفه اسلامی از حزب جاری به یک حزب مؤثر در […]

اسدالله بادامچیان افزود: در وضعیت کنونی، تکلیف بازسازی و تحول اساسی در حزب مؤتلفه اسلامی در دستور کار گرفته تا بتوانیم این حزب را به صورت فعال و گسترده، تقدیم نائب امام زمان (عج) و سپس خود ایشان دهیم.

بادامچیان در ادامه اظهار کرد: تبدیل مؤتلفه اسلامی از حزب جاری به یک حزب مؤثر در نظام و همچنین حزبی متناسب با شرایط روز را در دستور قرار دادیم.

وی در ادامه با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات آتی از اشخاص حمایت نمی کند، تصریح کرد: این حزب به دنبال تشکیل دولت حزبی است چرا یک حزب بهتر از یک شخص می تواند دولت را اداره کند و برنامه و طرح ارائه کند و برای اقدامات خود پاسخگو باشد.

وی با بیان اینکه حزب مؤتلفه اسلامی تابع اشخاص و گروه های سیاسی نیست و همچنین با هیچ مشکلی ندارد، ادامه داد: حزب مؤتلفه اسلامی یک حزب مردمی و تابع خط ولایت است که امیدواریم یک دولت و مجلس حزبی راه بندازیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به یوم الله ۹ دی تصریح کرد: این جریان یک رویداد زودگذر نیست، بلکه یک جریان مستمر است.

بادامچیان به جبهه میان حق و باطل اشاره کرد و گفت: این دو جریان همواره در حال جنگ بایکدیگر هستند که جبهه حق در راه حق میجنگد و باطل در راه باطل ما اگر در جبهه حق باشیم باید بدانیم جبهه باطل با هر روش علیه ما بر خواهد ایستاد.

وی در ادامه اقدامات اخیر آمریکا را نشانه ضعف پیشرونده و بی کفایتی این کشور عنوان کرد.

رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی به ضرورت آموزش مسائل دینی به اعضای حزب در استان ها تأکید کرد و گفت: اعضای این حزب باید افراد تحصیل کرده و آشنا به مبانی اسلام و اصول دین باشند تا در آینده بتوانند افراد مؤثری در جامعه باشند.

بادامچیان همچنین در ادامه سفر یک روزه خود در تبریز با حضور در اتاق اصناف استان آذربایجان شرقی بر لزوم تناسب تعداد کسبه های هر صنف در هر شهر با میزان جمعیت آن شهر تأکید کرد و افزود: امروزه فعالیت اتحادیه های کلیه صنف ها باید ایمانی و مردمی شود و کلیه فعالیت ها با برنامه ریزی پیش برود.

وی همچنین ادامه داد: اصناف باید اهداف بلند مدت را دربرگیرند چرا که پیشرفت امور تدریجی است و در این راستا قدم بردارند.

همچنین رئیس شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با فرزند  شهید ایت الله قاضی طباطبایی دیدار کرد و به رشادت ها و از جان گذشتگی های آن شهید اشاره کرد و فعالیت های این چنین افراد را مایه  تحقق آرمان های انقلاب دانست.