تراکتورسازی، استقلال تهران را با شکست بدرقه کرد
تراکتورسازی، استقلال تهران را با شکست بدرقه کرد

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران عصر جمعه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در حالی برگزار شد که ورزشگاه مملو از هواداران پر شور بود و حتی حدود پنج هزار نفر از تپه های اطراف بازی را تماشا کردند. نیمه نخست این بازی هر ۲ تیم بازی […]

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران عصر جمعه از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در حالی برگزار شد که ورزشگاه مملو از هواداران پر شور بود و حتی حدود پنج هزار نفر از تپه های اطراف بازی را تماشا کردند.
نیمه نخست این بازی هر ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و به صورت ۵۰ به ۵۰ مالک توپ و میدان بودند و هر کدام از تیم ها چندین موقعیت بدست آوردند که موفق به گلزنی نشدند تا در نهایت این نیمه با نتیجه بدون گل خاتمه یافت.
در ادامه بازی در نیمه دوم شاگردان لیکنز، به بازی سرعتی روی آوردند تا در دقیقه ۵۲ بازی، اشکان دژاگه گل نخست بازی را به ثمر رساند تا تراکتورسازان یک بر صفر جلو بیافتند.
شاگردان شفر با دریافت تک گل بازی، رو به دروازه تراکتور حملات زیادی را انجام دادند، ولی نتوانستند نتیجه بازی را عوض کنند.
در طول بازی داریوش شجاعیان دقیقه ۳۳ و روزبه چشمی دقیقه ۹۰ از تیم استقلال تهران و اشکان دژاگه دقیقه ۴۵ و اکبر ایمانی دقیقه ۵۸ از تیم تراکتورسازی توسط داور میدان با کارت زرد جریمه شدند.
به گزارش ایرنا، گادوین منشا دقیقه ۶۱ با وریا غفوری، اسماعیل کونکالوس دقیقه ۷۰ با مرتضی تبریزی و سید الهیار صیاد منش دقیقه ۸۴ با علی کریمی از تیم استقلال و علی عبداله زاده دقیقه ۲+۹۰ با اشکان دژاگه برای تیم تراکتورسازی تعویض شدند.
تیم داوری این بازی را اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط، محمد رضا منصوری و علیرضا ایلدروم به ترتیب داور اول و دوم، محمد جواد مداح داور چهارم و مسعود فلاح به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

**حاشیه های بازی
از حواشی بازی ۲ تیم تراکتورسازی و استقلال تهران می توان به حضور استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار شهرستان تبریز و همچنین معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان در جایگاه خبرنگاران اشاره کرد.
همچنین با شروع بارش باران شدید، نزدیک به ۷ هزار نفر از هواداران تراکتورسازی ورزشگاه را ترک کردند.
یکی از هواداران پرشور تراکتورسازی بعد از گلزنی اشکان دژاگه وارد میدان شد و او را بغل کرد که توسط نیروهای پلیس به بیرون ورزشگاه هدایت شد.
اعتراض های پی در پی شفر، سرمربی تیم استقلال، به تیم داوری در مورد بعضی از صحنه ها از دیگر حاشیه های بازی امروز بود.
همچنین هواداران تراکتورسازی از دقیقه ۸۲ تا ۸۵ بازی با روشن کردن فلش گوشی های تلفن همراه خود صحنه زیبایی خلف کردند.
تیم تراکتورسازی با پیروزی یک بر صفر امروز مقابل استقلال و با کسب ۳۳ امتیاز در رده چهارم و تیم استقلال تهران با ۲۸امتیاز در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس جا گرفتند.