کلیه محورهای اصلی و فرعی استان باز است/ رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند
کلیه محورهای اصلی و فرعی استان باز است/ رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف و باران در استان، راه‌های اصلی، فرعی و آزادراه‌ها با همت و تلاش شبانه‌روزی راهداران در حین بارش‌ها باز بوده و اکنون نیز باز است. غلامرضا رسول‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان پس از بارش‌های […]

مسئول هماهنگی برف‌روبی راه‌های آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش سنگین برف و باران در استان، راه‌های اصلی، فرعی و آزادراه‌ها با همت و تلاش شبانه‌روزی راهداران در حین بارش‌ها باز بوده و اکنون نیز باز است.
غلامرضا رسول‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان پس از بارش‌های اخیر، اظهار کرد: هم اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی استان به جز تعدادی از راه‌های روستایی تردد برقرار است.
وی با تاکید بر این‌که احتمال می‌رود قریب به ۱۱۰ راه روستایی مسدود باشد، گفت: فعلا راه‌های مواصلاتی اصلی و فرعی و همچنین آزادراه‌ها در اولویت اکیپ‌های راهداری بوده و به محض اتمام عملیات عمرانی در این محورها، راه‌های روستایی در مرکزیت قرار گرفته و بازگشایی می‌شوند.
وی در این رابطه افزود: با توجه به محدودیت امکانات راهداری، نمی‌توان راه‌های اصلی، فرعی و آزادراه‌ها را رها کرده و سراغ راه‌های روستای برویم.
رسول‌زاده با تاکید بر این‌که هم اکنون بیش از ۹۰۰ پرسنل و بیش از ۶۰۰ دستگاه ماشین سبک و سنگین در خدمت امور راهداری است، گفت: رانندگان حتما تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با توجه به بارش‎های متعدد، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مورد توجه قرار داده و از شتاب‌زدگی و همچنین رانندگی در حین خستگی و خواب‌آلودگی جدا خودداری کنند.