پروانه چاه در آذربایجان شرقی با نصب کنتور تمدید می شود
پروانه چاه در آذربایجان شرقی با نصب کنتور تمدید می شود

به نقل ازایرنا، تمامی بهره برداران چاه های صنعتی و کشاورزی آذربایجان شرقی ملزم هستند برای تمدید پروانه های بهره برداری خود در سال ۱۳۹۸ اقدام به نصب کنتور هوشمند حجمی بر روی چاه ها کنند. این تصمیم در قالب فعالیت های طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی استان و با هدف حفاظت […]

به نقل ازایرنا، تمامی بهره برداران چاه های صنعتی و کشاورزی آذربایجان شرقی ملزم هستند برای تمدید پروانه های بهره برداری خود در سال ۱۳۹۸ اقدام به نصب کنتور هوشمند حجمی بر روی چاه ها کنند.

این تصمیم در قالب فعالیت های طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی استان و با هدف حفاظت کمی و کیفی از منابع محدود آبی موجود اتخاذ شده است و مراتب آن به وسیله ارسال پیامک به بهره برداران چاه های صنعتی و کشاورزی شهرستان های مرند، شبستر، تبریز، اهر، میانه، مراغه، بناب، سراب، بستان آباد، هریس، عجب شیر، اسکو ، ملکان و آذرشهر اعلام شده است.
به گزارش ایرنا، شناسایی چاه های غیرمجاز و در حال حفر یکی از اقدامات موثر شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای مقابله با انواع تهدیدهای آبی منطقه است که در این زمینه پارسال ۲ هزار و ۴۱ حلقه چاه غیرمجاز پلمب شد که این رقم از ابتدای امسال تاکنون به عدد ۳۰۴ رسیده است.

همچنین برای جلوگیری از حفاری های غیرمجاز و توقیف دستگاه های حفاری نیز امسال ۱۴۰ مورد اقدام از سوی آب منطقه ای به انجام رسیده است که این رقم در سال گذشته ۸۳۷ مورد بود.