اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا
اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا

سعید حاجی زاده خبر داد: اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز از اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا با تأکید امام جمعه محترم و دستور شهردار تبریز خبر داد. سعید حاجی زاده با اشاره به وصول برخی گزارش ها در […]

سعید حاجی زاده خبر داد:

اقدامات شهرداری تبریز در اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا

دبیر شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز از اصلاح تابلوهای معابر مزین به نام شهدا با تأکید امام جمعه محترم و دستور شهردار تبریز خبر داد.
سعید حاجی زاده با اشاره به وصول برخی گزارش ها در خصوص حذف عنوان شهید از تابلوهای برخی معابر و از جمله کوچه ها، گفت: در این راستا بلافاصله موارد گزارش شده شناسایی و نسبت به اصلاح و تکمیل تابلوها اقدام لازم صورت پذیرفت.
وی افزود: اغلب موارد اصلاح شده، مربوط به تابلوهایی است که سالیان گذشته طراحی و نصب شده است.
حاجی زاده با اشاره به دستور شهردار تبریز برای تشکیل کمیته ویژه ساماندهی تابلوهای معابر شهری، اظهار کرد: بر این اساس کمیته های مشابه نیز در تمام مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تشکیل و فعال شده است

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز، ادامه داد: با توجه به اینکه احتمالا در محتوای تابلوهایی که طی سال های گذشته در معابر نصب شده است نواقص و مغایرت هایی وجود داشته باشد، لذا این کمیته ها موظفند بر اساس بازدیدها و بررسی های میدانی در صورت نیاز سریعا نسبت به اصلاح یا تکمیل تابلوها و اسامی آنها اقدام کنند.
وی افزود: همچنین این کمیته ها موظفند در بررسی های میدانی خود، کلیه معابر بدون نام اعم از خیابان، محلات، کوی ها، کوچه ها و … را شناسایی و جهت اقدامات بعدی به شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز اعلام کنند.
به گفته حاجی زاده، همانند سابق و طبق سیاست های شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، در نامگذاری معابر اولویت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.