بازارچه میوه و تره بار میلاد راه اندازی شد؛ راه اندازی زیباترین بازارچه میوه و تره بار شمالغرب کشور
بازارچه میوه و تره بار میلاد راه اندازی شد؛ راه اندازی زیباترین بازارچه میوه و تره بار شمالغرب کشور

بازارچه میوه و تره بار میلاد راه اندازی شد؛ راه اندازی زیباترین بازارچه میوه و تره بار شمالغرب کشور ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان، در بازدید از بازارچه میوه و تره بار میلاد گفت: بازارچه میلاد یکی از زیباترین و به روزترین بازارچه های میوه و تره بار در شمالغرب کشور است که توسط سازمان میادین […]

بازارچه میوه و تره بار میلاد راه اندازی شد؛
راه اندازی زیباترین بازارچه میوه و تره بار شمالغرب کشور
ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان، در بازدید از بازارچه میوه و تره بار میلاد گفت: بازارچه میلاد یکی از زیباترین و به روزترین بازارچه های میوه و تره بار در شمالغرب کشور است که توسط سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز راه اندازی گردید.
به گزارش امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز، بازارچه میوه و تره بار میلاد واقع در کوی ولیعصر تبریز، راه اندازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
ابراهیم محمدی مدیر عامل سازمان با اشاره به استفاده از دیزاین و غرفه آرایی عالی و چیدمان میوه در این بازارچه گفت: بازارچه میوه و تره بار میلاد یکی از زیباترین و مدرنترین بازارچه های میوه و تره بار، در سطح شهر تبریز و حتی شمالغرب کشور می باشد و می توان گفت، ویترین بازارچه های میوه و تره بار است. وی اضافه کرد، مسائل بهداشتی و نحوه ی نگهداری میوه و تره بار در سرخانه نیز در این مرکز به صورت مطلوب انجام میگیرد.
محمدی با تاکید بر لزوم توسعه کیفی و کمی بازارچه های میوه و تره بار گفت: برای خدمات رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، و با بستر سازی مناسب از سوی شهرداری های مناطق نسبت به راه‌اندازی بازارچه های میوه و تره بار در نقاط مختلف شهر که فاقد این مراکز هستند و تقاضا برای استفاده ازخدمات این بازارچه ها وجود دارد اقدام خواهیم کرد.
محمدی در بازدیدی که از این بازارچه بهمراه ناصر وفایی سرپرستی بانک شهر تبریز داشت، بر ارایه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان تاکید کرد و از بهره بردار بازارچه در خصوص توجه به تکریم مشتری و عرضه محصولات با کیفیت تقدیر نمود.
گفتنی است بازارچه میوه و تره بارمیلاد واقع در ولیعصر به متراژ ۳۶۵ متر مربع می باشد و شهروندان می توانند از خدمات آن استفاده نمایند همچنین با راه اندازی این بازارچه برای بیش از ۱۰نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال شده است..