پرداخت کلان بانک پارسیان با وجود زیان انباشته ۴۷ هزار میلیارد ریالی
پرداخت کلان بانک پارسیان با وجود زیان انباشته ۴۷ هزار میلیارد ریالی

♨️ ️پرداخت کلان بانک پارسیان با وجود زیان انباشته ۴۷ هزار میلیارد ریالی ▪️پرداختهای کلان با تصمیمات مدیریتی قابل اصلاح است مگر اینکه مدیران بانکی از این پرداختها منتفع باشند و به همین دلیل در قبال آن کاری انجام ندهند. با انتشار صورتها مالی شش ماهه نخست بانکها انتظار می رفت که اصلاحاتی در خرج […]

♨️ ️پرداخت کلان بانک پارسیان با وجود زیان انباشته ۴۷ هزار میلیارد ریالی

▪️پرداختهای کلان با تصمیمات مدیریتی قابل اصلاح است مگر اینکه مدیران بانکی از این پرداختها منتفع باشند و به همین دلیل در قبال آن کاری انجام ندهند.

با انتشار صورتها مالی شش ماهه نخست بانکها انتظار می رفت که اصلاحاتی در خرج کرد و انجام برخی هزینه ها صورت گیرد اما گویا این انتظار بزرگی از برخی بانکهاست. زیانهای آنچنانی و هزینه های بالا که می تواند کمتر از این باشد همچنان به مسیر خودش ادامه می دهد. تعدیل برخی از این هزینه ها تنها با همکاری مدیران امکان پذیر خواهد بود. موضوعی مانند پرداختهای کلان با تصمیمات مدیریتی قابل اصلاح است مگر اینکه مدیران بانکی از این پرداختها منتفع باشند و به همین دلیل در قبال آن کاری انجام ندهند.

▪️بانک پارسیان از جمله بانک ها است که با وجود زیان انباشته ۴۷٫۸۳۰ میلیارد ریالی که نسبت به پایان سال ۹۷ رشد ۴۱ درصدی داشته اقدام به پرداختهای قابل توجه به کارمندان خود کرده است. این بانک طی شش ماهه نخست سال به ۴٫۱۱۳ نفر از پرسنل خود بیش از ۳٫۲۹۴ میلیارد ریال پرداخت کرده که هزینه هریک از کارمندانش بیش از ۱۳۰ میلیون ریال می شود. آنچه که در این میان قابل پذیرش است این است که همه این پرسنل چنین مبلغی را در ماه دریافت نکرده اند و سهم عده قابل ملاحظه منطقا از این رقم کمتر است. لذا از آقای پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان انتظار می رود به منظور تنویر افکار عمومی فیش حقوقی خود و مدیران ارشد بانکی را در اختیار عموم قرار داده و توضیح دهند که با وجود زیان انباشته قابل توجه این بانک چطور چنین پرداختهایی امکان پذیر است؟