نخستین تمرین تیم ملی برای بازی حساس با عراق (+عکس)
نخستین تمرین تیم ملی برای بازی حساس با عراق (+عکس)

نخستین تمرین تیم ملی برای بازی حساس با عراق (+عکس) نخستین تمرین تیم ملی فوتبال برای بازی با تیم ملی عراق، بعدازظهر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. به گزارش تايسيزنيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان که صبح امروز با استقبال محمدرضا ساکت، سرپرست تیم وارد اردو شدند، از ساعت ۱۵.۳۰ تمرینات […]

نخستین تمرین تیم ملی برای بازی حساس با عراق (+عکس)
نخستین تمرین تیم ملی فوتبال برای بازی با تیم ملی عراق، بعدازظهر امروز در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

به گزارش تايسيزنيوز به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی‌پوشان که صبح امروز با استقبال محمدرضا ساکت، سرپرست تیم وارد اردو شدند، از ساعت ۱۵.۳۰ تمرینات خود را برای دیدار مقابل عراق آغاز کردند.

این تمرین پرنشاط به مرور برنامه‌های تاکتیکی مدنظر کادر فنی اختصاص داشت. در آغاز تمرین مارک ویلموتس دقایقی را با شاگردان خود صحبت کرد و به آن‌ها خوش آمد گفت و ابراز امیدواری کرد تمرینات خوبی را برای دیدار برابر عراق انجام دهند.

پس از صحبت‌های سرمربی تیم ملی، بازیکنان تمرینات خود را زیر نظر وحید هاشمیان آغاز کردند. در حین تمرین ویلموتس، هاشمیان و مانو فررا مرتبا به بازیکنان نکات مدنظر را گوشزد می‌کردند.
ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون در تمرین امروز حضور یافت و دقایقی با بازیکنان به خوش و بش پرداخت.

در این تمرین از پوشاک جدید و زمستانی تیم ملی فوتبال نیز رونمایی شد و کادرفنی با گرمکن‌های سفید در وسط زمین متمایز از سایر بازیکنان بودند.

به گزارش  تايسيزنيوزتیم ملی فوتبال ایران چهار روز دیگر دیدار حساسی را برابر تیم ملی عراق در اردن برگزار خواهد کرد.