شروع اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته های معیشتی به بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت
شروع اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته های معیشتی به بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت

جهت حمایت از بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه صورت می گیرد: شروع اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته های معیشتی به بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت غنی زاده در ادامه گفت: بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری […]

جهت حمایت از بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه صورت می گیرد:

شروع اعطای تسهیلات بانکی ویژه و بسته های معیشتی به بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت

غنی زاده در ادامه گفت: بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت  واحد می توانند برای هر اتوبوس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت نمایند. ضمن اینکه بسته معیشتی غذایی ۵میلیون ریالی نیز برای این عزیزان بزودی تامین و توزیع خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه مهندس ایمان غنی زاده سرپرست این شرکت با اعلام این خبر گفت : در پی شیوع بیماری کرونا و پیرو مصوبات ستاد مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه از اواخر اسفندماه سال گذشته و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها از جمله ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  در راستای حمایت از بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت اقدام به اعطای تسهیلات ویژه ی بانکی برای این عزیزان با معرفی به بانک شهر می نماید.
وی افزود: اقدامات اولیه برای پرداخت تسهیلات بانکی برای بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل بخش خصوصی تحت نظارت انجام گردیده و این عزیزان میتوانند از روز پنجشنبه ۹۹/۰۲/۰۴ در ساعات اداری جهت ارائه مدارک لازم و تکمیل پرونده به حوزه ی خصوصی سازی این شرکت مراجعه نمایند.
غنی زاده در ادامه گفت: بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت شرکت  واحد می توانند برای هر اتوبوس مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات از بانک شهر دریافت نمایند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه  در خصوص تحویل بسته های معیشتی نیز گفت: با همکار و مساعدت شهرداری کلانشهر تبریز، در روزهای آتی نیز بسته های معیشتی غذایی به ارزش تقریبی ۵ میلیون ریال برای هریک از بهره برداران و شرکتهای حمل و نقل درونشهری تحت نظارت با احتساب تعداد اتوبوس تامین و تحویل خواهد شد تا بدین ترتیب بخشی از مشکلات دست اندرکاران این حوزه مرتفع گردد.