نصیرزاده: برای قضاوت در مورد دیگران عجله نکنیم/ زنوزی کاملا مرا می‌شناسند.
نصیرزاده: برای قضاوت در مورد دیگران عجله نکنیم/ زنوزی کاملا مرا می‌شناسند.

نصیرزاده: برای قضاوت در مورد دیگران عجله نکنیم/ زنوزی کاملا مرا می‌شناسند. ❇️افراد شخصیت حقیقی مستقلی دارند، هر کس می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد که چگونه با موضوعاتی که علیه او مطرح می‌شود، مقابله کند. ❇️من ترجیح دادم صحبتی نکنم، چون بابت اینکه سه  سال حضور در تبریز که مدیرعامل باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین سازی […]

نصیرزاده: برای قضاوت در مورد دیگران عجله نکنیم/ زنوزی کاملا مرا می‌شناسند.

❇️افراد شخصیت حقیقی مستقلی دارند، هر کس می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد که چگونه با موضوعاتی که علیه او مطرح می‌شود، مقابله کند.
❇️من ترجیح دادم صحبتی نکنم، چون بابت اینکه سه  سال حضور در تبریز که مدیرعامل باشگاه‌های گسترش فولاد و ماشین سازی بودم باید به مردم تبریز هم جواب می‌دادم. پس عاقلانه بود تا آرام شدن جو مصاحبه نکنم.
❇️زنوزی به من اعتماد کرد و باشگاه گسترش و ماشین‌سازی را به من سپرد و خودشخوب می‌داند نهایت سعی‌ام را کردم که جلوی حیف و میل و مخارج اضافی را بگیرم.
❇️مخالفانی داشتم که می‌گفتند من برف تبریز راهم نمی بینم‌، ولی با حمایت زنوزی ایستادم و خدا هم کمک کرد  و سه فصل در تبریز بودم تا این که تراکتور هم به مجموعه اضافه شد و بنده برخی کمک‌های فکری را هم به دوستان تراکتور می‌دادم و در زمان تعطیلات نیم فصل در تراکتور  همکاری می‌کردم.
❇️برای مثال قرارداد بازیکنان ایرانی را در تهران و تبریز می‌بستم، بین دو فصل هم در استانبول قرارداد جان توشاک و شجاعی و دژاگه رامستقیما خودم انجام دادم، ولی از آن تاریخ به بعد دیگر در جریان استخدام حتی یک نفر از بازیکنان خارجی تراکتور نبودم و مطلقا از آمدن بازیکنان تراکتور بی‌خبر بودم، چون ظاهراً کارکنان دفتر استانبول بدون اطلاع زنوزی از یک وکیل از بشیکتاش  مشورت می‌گرفتند و اشتباه قرارداد کنستانت را هم همان فرد باعث شد اما من هیچ‌کدام از بازیکنان خارجی تراکتور را حتی نمی‌شناسم و از قرارداد آنها و این که چه چیزی در قرارداد نوشته شده، اطلاع ندارم.
❇️من می‌خواهم اضافه کنم باید حرمت افراد را نگه داشت، زنوزی در هر حال مرد بزرگی است و طرفدارانی  دارد و باید در مورد وی احتیاط و شأن وی را مراعات کرد، چون احترام این مرد واجب است.
❇️از سوی دیگر  ما هم آبرو و خانواده داریم، فرزندان ما هم اخبار را از روی گوشی خودشان کنترل می‌کنند و انتشار اخبار منفی شأن ما را حتی در منزل شخصی خودمان هم زیر سوال می برد، چه برسد در جامعه که پر از دوست و دشمن است.