مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی: از بازگشت تیم فوتبال ماشین‌سازی استقبال می کنیم
مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی: از بازگشت تیم فوتبال ماشین‌سازی استقبال می کنیم

مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی: از بازگشت تیم فوتبال ماشین‌سازی استقبال می کنیم/ پیشنهاد رسمی به شرکت واصل نشده است.   مدیر عامل شرکت ماشین سازی از احتمال قبول مسئولیت تیم فوتبال ماشین‌سازی توسط این شرکت خبر داد. ناصر فرج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد پیشنهاد زنوزی برای انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی […]

مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی: از بازگشت تیم فوتبال ماشین‌سازی استقبال می کنیم/ پیشنهاد رسمی به شرکت واصل نشده است.

 


مدیر عامل شرکت ماشین سازی از احتمال قبول مسئولیت تیم فوتبال ماشین‌سازی توسط این شرکت خبر داد.
ناصر فرج‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز در مورد پیشنهاد زنوزی برای انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی گفت: مهندس زنوزی یکی از دوستان قابل احترام بنده و از صنعتگران و افتخارات ‌آذربایجان بوده و بنده نیز شخصا به وی ارادت قلبی خاصی دارم و در گفت‌و‌گوی کوتاه تلفنی پیشنهاد بازگشت تیم فوتبال ماشین سازی به شرکت از سوی ایشان مطرح و مقرر شد پس مراجعت از سفر روسیه، حضوری در این مورد مذاکره و گفتگو شود.
وی با بیان اینکه با توجه به وضعیت اقتصادی شرکت، ممکن است پروسه انتقال تیم به شرکت زمانبر باشد، افزود: هرچند که تاکنون دراین خصوص پیشنهادی رسمی به شرکت واصل نشده است اما ما به خاطر خشنودی هواداران و پیشکسوتان عزیز تیم، از آن استقبال می کنیم و امیدواریم در صورت واگذاری، مدتی هم تیم مورد حمایت آقای مهندس زنوزی قرار گیرد.
ناصر فرج‌زاده گفت: من به عنوان مدیر عامل باشگاه ماشین‌سازی شخصا با بازگشت تیم به شرکت و خانه اصلی خود موافق و به تحقق آن نیز خوشبین هستم و همواره به دوستان و هواداران عزیز باشگاه هم عرض کرده ام که یکی از آرزوهایم این است که دوباره شاهد حضور تیم ماشین‌سازی در این شرکت و برگزاری تمرینات آن در زمین چمن داخل مجموعه باشم، اما این تصمیم کلان، خارج از حدود اختیارات مدیر عامل است و باید پس از انتصاب بقیه اعضای هیات مدیره ،در هیات مدیره مطرح و نظر مثبت سهامداران شرکت نیز جلب شود.
مدیر عامل شرکت ماشین‌سازی در ادامه از تلاش ها و حمایت های آقای زنوزی و دیگر اشخاص حقیقی و حقوقی حامی تیم فوتبال ماشین سازی در سال های اخیر، قدردانی و خاطرنشان کرد: هرچند شرایط اقتصادی و مشکلات مالی کارخانه قابل کتمان نیست، اما با عنایات الهی و برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز همدلی و همکاری کارکنان تلاشگر شرکت، رفته رفته توفیقات خوبی در یکسال گذشته حاصل شده است.
وی با تاکید بر اینکه باید شرایط و بستر انتقال تیم فوتبال ماشین سازی به شرکت فراهم شود، اضافه کرد: همچنانکه عرض کردم تاکنون پیشنهادی رسمی مبنی بر واگذاری امتیاز و مالکیت تیم فوتبال ماشین سازی به شرکت واصل نشده ولی تحقق آن نیاز به برگزاری جلسات و مذاکره حضوری دارد و برای تحقق این مهم آمادگی هم داریم.
وی با اشاره به گذشته پرافتخار تیم فوتبال ماشین سازی گفت: زمین چمن فوتبال شرکت همواره گذشته پرافتخار این تیم، زمانیکه تحت مالکیت کارخانه بود را در ذهن ها تداعی می کند اما متاسفانه وضعیت اقتصادی موجود، تا به امروز اجازه نداده که تیم دوباره به آغوش کارخانه بازگردد، ولی با این همه خوشبین و امیدواریم به محض تعیین تکلیف هیات مدیره و مالکیت شرکت و با حمایتهای همه جانبه آقای مهندس زنوزی شاهد بازگشت تیم ماشین سازی به مجموعه شرکت باشیم.