مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:امسال تمامی بخش های تولیدی و صنعتی استان گازدار می شود
مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:امسال تمامی بخش های تولیدی و صنعتی استان گازدار می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی: امسال تمامی بخش های تولیدی و صنعتی استان گازدار می شود مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی وعده نزدیک رسانی و تأمین گاز تمامی بخش های صنعتی استان را در سال جاری داد. به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی گفت: از زمان ابلاغ […]

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی:

امسال تمامی بخش های تولیدی و صنعتی استان گازدار می شود

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی وعده نزدیک رسانی و تأمین گاز تمامی بخش های صنعتی استان را در سال جاری داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی، سیّدرضا رهنمای توحیدی گفت: از زمان ابلاغ مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر نزدیک رسانی گاز به بخش های تولیدی و صنعتی مشمول این مصوبه، شرکت گاز ۹۷ درصد نزدیک رسانی تعهدات خود را در این بخش تحقق بخشیده است.
وی ادامه داد: از ۶۶۳ واحد صنعتی مشمول این مصوبه ۶۴۳ واحد نزدیک رسانی شده و صرفاً ۲۰ واحد باقیمانده که به یاری خدا این تعداد نیز در سال جاری به جرگه مصرف کنندگان گاز طبیعی خواهند پیوست.
توحیدی با اشاره به اهمیّت جایگزینی گاز طبیعی با سایر فرآورده های میان تقطیر، تصریح کرد: گاز، انرژی پاک و دوستدار محیط زیست بوده و بهره مندی بخش های صنعتی و تولیدی از گاز طبیعی، علاوه بر حفظ محیط زیست، از بعد اقتصادی نیز، بلحاظ ایجاد ارزش افزوده، اهمیّت قابل توجهی برای استان خواهد داشت .