جلسه هماهنگی و همفکری دستگاه ها جهت حل مسائل میدان بزرگ میوه و تره بار
جلسه هماهنگی و همفکری دستگاه ها جهت حل مسائل میدان بزرگ میوه و تره بار

🔴پیرو دستور دادستان شهرستان تبریز صورت گرفت/ جلسه هماهنگی و همفکری دستگاه ها جهت حل مسائل میدان بزرگ میوه و تره بار 🔺ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان: با همکاری نهادهای ذیربط و اصناف میادین میوه و تره بار، مشکلات چندین ساله میادین بخصوص مسائل ترافیکی و سد معبر میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز مرتفع […]

🔴پیرو دستور دادستان شهرستان تبریز صورت گرفت/ جلسه هماهنگی و همفکری دستگاه ها جهت حل مسائل میدان بزرگ میوه و تره بار

🔺ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان: با همکاری نهادهای ذیربط و اصناف میادین میوه و تره بار، مشکلات چندین ساله میادین بخصوص مسائل ترافیکی و سد معبر میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز مرتفع خواهد شد.

✅به گزارش امور ارتباطات سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز ، دومین جلسه همفکری و همکاری جهت شناسایی و رفع مشکلات میادین میوه و تره بار تبریز، با حضور مدیرعامل سازمان، شهردار منطقه ۷، نماینده فرماندار ، دادستان شهرستان تبریز، پلیس راهور، پلیس پیشگیری، ستاد مبارزه با کالای قاچاق، ستاد مبارزه با مواد مخدر، اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان تبریز، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ،سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز، نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سالن جلسات شهرداری تبریز تشکیل یافت.
 
ابراهیم محمدی مدیرعامل سازمان، در آغاز جلسه، ضمن تقدیر و تشکر از حضور و همکاری آنان جهت حل مشکلات چندین ساله میادین میوه و تره بار بخصوص مسایل ترافیکی میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز اظهار کرد: جهت مرتفع ساختن مشکلات موجود نیاز به خرد جمعی تمامی دستگاه های ذی ربط می باشد و اصناف میادین نیز  باید در این مورد همکاری نزدیک و لازم را داشته باشند.
محمدی مشکلات میدان بزرگ میوه و تره بار و مسائل ترافیکی آن را یکی از دغدغه های کلانشهر تبریز عنوان کرده و گفت: این سازمان هرگز به تنهایی نمی تواند بر عمده مشکلات میدان بزرگ که بخش اعظم آن مربوط به ترافیک می باشد را حل کند زیرا اهرم های لازمه را در اختیار ندارد، لذا با تهیه و تنظیم برنامه و همکاری نزدیک اصناف در کنار دستگاه های اجرائی مشکلات میادین میوه و تره بار بخصوص میدان بزرگ حل و فصل خواهد شد.
 
محمدی با بیان اینکه با تهیه آیین نامه داخلی در میادین می توان بخش عمده ای از مسائل مربوطه را حل کرد گفت: با مصوب نمودن طرح ترافیکی خیابان های اطراف و محوطه  میدان بزرگ میوه و تره بار مشکل ترافیکی نیز حل خواهد شد.
محمدی در ادامه افزود: طرح های موثری جهت رفع مشکلات موجود تدوین و به تصویب رسیده است که برای اجرای آن نیاز به پشتیبانی نهادهای مربوطه میباشد.
  مدیرعامل سازمان با اشاره به اینکه، کنترل هوشمند میادین در دستور کار سازمان می‌باشد خاطرنشان کرد: اجرای همچنین طرح هایی که دادستان محترم تبریز نیز پیگیر آن است گام موثری در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خواهد بود.