سه کاپیتان آماده عملیات نجات!
سه کاپیتان آماده عملیات نجات!

⭕️سه کاپیتان آماده عملیات نجات! 🔸تراکتور در آستانه دیدار حساس مقابل نفت آبادان، با خبر رفع محرومیت شجاعی و بازگشت دژاگه، شرایط بسیار خوبی را دارد. 🔸تراکتور که در مقابل نساجی شکست بدی را تجربه کرد، حالا در رتبه ششم جدول جای دارد و بیش از هر زمان دیگری خطر از دست دادن سهمیه را […]

⭕️سه کاپیتان آماده عملیات نجات!

🔸تراکتور در آستانه دیدار حساس مقابل نفت آبادان، با خبر رفع محرومیت شجاعی و بازگشت دژاگه، شرایط بسیار خوبی را دارد.

🔸تراکتور که در مقابل نساجی شکست بدی را تجربه کرد، حالا در رتبه ششم جدول جای دارد و بیش از هر زمان دیگری خطر از دست دادن سهمیه را حس می‌کند اما حالا بازگشت دژاگه و اتمام محرومیت شجاعی، اوضاع تغییر کرده است.

🔸کاپیتان های تراکتور که در مقابل نساجی غیبت داشتند، در این بازی فرصت این را خواهند داشت تا توانایی خود را اثبات کنند و فضای هواداری را هم که در این مدت پرتنش بود، التیام بخشند. از طرف دیگر تراکتور برای کسب سهمیه آسیایی نیاز مبرمی به پیروزی در چند مسابقه آینده دارد و حالا ساکت الهامی فرصت استفاده از دژاگه را هم خواهد داشت. همچنین احسان حاج صفی ستاره منضبط سرخپوشان آذربایجان هم در ترکیب اصلی خواهد بود.

🔸البته باید دید که دژاگه که چهار ماه اخیر تمرین نکرده، از چه میزان آمادگی برخوردار است. او باتوجه به شیوع ویروس کرونا تمایلی به بازگشت نداشت اما حالا که وضعیت حساس شده، اشکان نیز طبق اعلام رسانه رسمی تراکتور به تبریز برمی‌گردد.