حجت الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع مربیان کانون، از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید کرد.
حجت الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع مربیان کانون، از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید کرد.

🔴 حجت الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع مربیان کانون، از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید کرد. 🔹به گزارش روابط عمومی کانون استان آذربایجان شرقی، در این بازدید که مربیان مسئول مراکز کانون و مسئولان مراکز آموزشی کانون […]

🔴 حجت الاسلام میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و نائب رئیس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، با حضور در جمع مربیان کانون، از مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز بازدید کرد.

🔹به گزارش روابط عمومی کانون استان آذربایجان شرقی، در این بازدید که مربیان مسئول مراکز کانون و مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان ایران حضور داشتند، حجت‌السلام میرتاج الدینی با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه کانون در ارائه شیوه‌های صحیح اندیشیدن و درست فکرکردن، تحقق این امر را ماموریتی بسیار مهم برای مربیان کانون دانست.

🔹نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در عین حال تصریح کرد: کسی که درست می‌اندیشد قطعاً در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود و همیشه راه چاره را می‌یابد.

🔹حجت السلام میرتاج‌الدینی، با شاره به نقش مربیان و نیروهای کانون در تربیت صحیح فکری کودکان و نوجوانان، تاکید کرد: کانون از جمله مجموعه‌هایی است که با منش و علاقه‌مندی نیروهای دلسوز آن مشغول خدمات‌رسانی به مخاطبان خود می‌باشد.

🔹نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در ابتدای سخنان خود با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) محبت اهل بیت(ع) را موجب ایجاد پیوند درونی کودکان و نوجوانان با سبک زندگی اسلامی و حفظ آنان از ناملایمات و آسیب‌ها عنوان کرد.

🔹در این بازدید علی بینش مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون استان و اقدامات انجام شده توسط مراکز کانون، در تبریز ارائه کرد.

🔹وی با اشاره به اجرای بیش از ۱۱ هزار فعالیت فرهنگی و هنری و ادب برای کودکان و نوجوانان و بهره‌مندی بیش از ۱۸۰ هزار نفر کودک و نوجوان از این فعالیت‌ها در مراکز تبریز در سال ۹۸، بر اهمیت و ضرورت توسعه مراکز کانون در تبریز تاکید کرد.

🔹مدیر کل کانون آذربایجان شرقی، با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کانون در سراسر کشور از جمله در استان آذربایجان شرقی از طریق فضای مجازی و خدمات آنلاین، نقش مهمی در غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در این ایام داشته است تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تبریز و دیگر شهرهای استان تلاش می‌کند با کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های خود و توسعه این فعالیت‌ها به مهمترین وظیفه خود یعنی تربیت نسلی خلاق و خردمند و خودباور عمل نماید.

🔹مدیر کل کانون استان همچنین با اشاره به حمایت‌های ستاد مرکزی کانون از استان تاکید کرد: با حمایت‌های به عمل آمده توسط ستاد مرکزی، کار احداث و تجهیز و راه‌اندازی نخستین مرکز علوم و نجوم کانون در تبریز، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به انجام رسید.

🔹بینش با اشاره به ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی استان، حمایت مسئولان استانی در این خصوص را خواستار شد.

🔹گفتنی است در ابتدای این بازدید علاوه بر قصه‌گویی یکی از مربیان توانمند کانون، دو نفر از اعضای مراکز کانون تبریز به اجرای برنامه پرداختند و بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع فرهنگی هنری کانون تبریز، از دیگر برنامه‌های اجرا شده بود.

🔹کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کلانشهر تبریز در حال حاضر دارای ۱۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، سیار و پستی است.