شرایط کاری کارکنان شهرداری تبریز در هفته تعطیلی ادارات اعلام شد
شرایط کاری کارکنان شهرداری تبریز در هفته تعطیلی ادارات اعلام شد

شرایط کاری کارکنان شهرداری تبریز در هفته تعطیلی ادارات اعلام شد معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز در پی اعلام تعطیلی یک هفته‌ای ادارات از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبه هیئت دولت، شرایط کاری کارکنان شهرداری در این مدت را تشریح کرد. مرتضی موحدنیا در گفتگو با خبرنگاران […]

شرایط کاری کارکنان شهرداری تبریز در هفته تعطیلی ادارات اعلام شد

شهرداری مرکز

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز در پی اعلام تعطیلی یک هفته‌ای ادارات از طرف سازمان امور اداری و استخدامی کشور و مصوبه هیئت دولت، شرایط کاری کارکنان شهرداری در این مدت را تشریح کرد.

مرتضی موحدنیا در گفتگو با خبرنگاران گفت: با توجه به نوع وظایف و خدمات شهرداری در واحدهای مختلف به استحضار همکاران می رساند با لحاظ شرایط خاص فصلی و احتمال بارش برف و یخبندان معابر و همچنین لزوم رعایت موارد بهداشتی و جمع آوری به موقع پسماندها و نیز ضرورت تداوم فعالیت قرارگاه های مقابله با کرونا کلیه واحدهای خدمات شهری همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
موحدنیا ادامه داد: در همین راستا سازمان های مدیریت پسماند، آتش نشانی و خدمات ایمنی، آرامستان، میادین، اداره کل امور اجتماعی و سلامت و درمانگاه‌های تابعه طبق روال به فعالیت‌های روزمره خود ادامه خواهند داد.
او افزود: کلیه کارکنان حوزه امور مالی و مرتبط با پرداخت حقوق و مزایای پرسنل، به صورت محدود و صرفا تا حصول یقین از پرداخت به موقع حقوق و مزایای تمامی کارکنان  در محل کار حاضر خواهند بود.
موحدنیا ادامه داد: همچنین معاونین مالی و اقتصادی هر یک از واحدها باید پیگیر پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارکنان و کارگران خدوم شهرداری باشند.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز اظهار داشت: دفاتر تمامی مدیران به صورت شیفتی دایر بوده و حداکثر یک نفر جهت پاسخگویی به تماس‌های شهروندان در محل کار حاضر خواهد بود.
او با تاکید بر اینکه مدیران تمامی واحدها کماکان در سطح حوزه مربوطه پیگیر ماموریت های محوله خواهند بود، گفت: واحدهای مرتبط با مراجعات شهروندان از جمله حوزه شهرسازی در طول هفته آتی تعطیل است.
به گفته موحدنیا، اکیپ‌های لکه‌گیری و کارخانه آسفالت به صورت محدود و با حضور حداقل افراد در جهت ادامه روند خدمت رسانی به شهروندان، کماکان فعالیت خواهد داشت و معاونان عمرانی کلیه واحدها، پیگیر پروژه های در دست اجرا خواهند بود.
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز یادآور شد: سایر کارکنان در تمامی بخش‌ها با توجه به ماموریت‌های خاص و اضطراری شهرداری‌ها باید در دسترس باشند تا در صورت لزوم از طریق مدیران مربوطه، ماموریت‌های خاص محوله را پیگیری و انجام دهند.