سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت گلزنی ضعف تمام تیم‌های فوتبال ایران است.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت گلزنی ضعف تمام تیم‌های فوتبال ایران است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت گلزنی ضعف تمام تیم‌های فوتبال ایران است. تیم های ماشین سازی و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک گله شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید. به گزارش طرفداری، وحید بیاتلو پس از شکست […]

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت گلزنی ضعف تمام تیم‌های فوتبال ایران است.

تیم های ماشین سازی و گل گهر سیرجان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری یک گله شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، وحید بیاتلو پس از شکست ماشین سازی در هفته چهارم مقابل گل گهر سیرجان اظهار داشت:

هرچقدر برای این تیم کار کنیم به نظرم کم است. با اینکه شبانه روزی کار می‌کنیم. در سه بازی روی سه ضربه ایستگاهی، مساوی یا نتیجه را واگذار کردیم. در هر سه پایاپای بازی کردیم، به بازی شهرخودرو کاری ندارم. امروز هم واقعا بچه‌ها خوب تلاش کردند و جنگیدند. 

وی افزود:

به همه نقاط زمین مسلط بودیم و موقعیت‌های مختلفی به دست آوردیم. فکر می‌کنم آن‌ها دو موقعیت داشتند که گلر ما خوب کار کرد. مقصر اصلی باخت من هستم. باید بیشتر زمان بگذاریم و بیشتر تمرکز کنیم تا این شکست را جبران کنیم. به آینده این تیم امیدوار و خوشبین هستم. مطمئن باشید بالاخره بدشانسی هایمان تمام می‌شود. در دقیقه ۸۹ مقابل ذوب‌آهن مساوی کردیم. یک بر صفر جلو بودیم.

سرمربی ماشین سازی ادامه داد:

امروز هم دو صحنه سرنوشت بازی را عوض کرد. دقیقه ۸۰ توپی که به دست بازیکن ما خورد و دقیقه ۹۵ داور از کنار پنالتی ما گذشته که بازیکن حریف با دستش اجازه نداد توپ وارد دروازه شود. در مورد داوری صحبت نمی‌کنم اما به نظرم عدالت در این بازی برقرار نشد.

بیاتلو در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای ضعف گلزنی تیم دارد، عنوان کرد:

امروز هم موقعیت سازی کردیم، هم حفظ توپ داشتیم و هم کمتر به حریف موقعیت دادیم. باید روی این مساله کارکنیم تا تیم پیشرفت کند و موقعیت‌های بیشتری به دست بیاوریم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد اینکه آیا از باخت خفیف مقابل صدرنشین لیگ برتر راضی است، اظهار داشت:

نه، امروز حق ما حداقل مساوی بود. اگر ضعیف‌تر بازی می‌کردیم حرفی نبود اما امروز متاسفانه بدشانسی به ما رو کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خلاء یک تمام کننده را در تیمش حس نمی‌کند، گفت:

این مشکل فوتبال کشور است. تیم‌هایی که وضعشان خوب است مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور مشکل گلزنی دارند چه برسد به ماشین سازی. ما فقط می‌توانیم در اینجا سازندگی داشته باشیم تا اینکه بازیکن بخریم.

بیاتلو خاطر نشان کرد:

از هواداران عذرخواهی می‌کنم. تا امروز نتوانستیم خوشحالشان کنیم. قول می‌دهم در هفته‌های آینده فوتبال بهتر همراه با نتیجه خواهند دید.