زنوزی و شعارهای همیشگی!!/ تیم امید کهکشانی تراکتور با اتوبوس به اهواز رفت!
زنوزی و شعارهای همیشگی!!/ تیم امید کهکشانی تراکتور با اتوبوس به اهواز رفت!

زنوزی و شعارهای همیشگی!!/ تیم امید کهکشانی تراکتور با اتوبوس به اهواز رفت! به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز, محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور , چند روز پیش در گفتگوی زنده با پیج رسمی باشگاه به مطالبی اشاره نمود که در یادداشت های قبلی به آن اشاره کرده ایم, اما نکته حائز اهمیت برای […]

زنوزی و شعارهای همیشگی!!/ تیم امید کهکشانی تراکتور با اتوبوس به اهواز رفت!

به گزارش سرویس ورزشی تایسیز نیوز, محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه تراکتور , چند روز پیش در گفتگوی زنده با پیج رسمی باشگاه به مطالبی اشاره نمود که در یادداشت های قبلی به آن اشاره کرده ایم, اما نکته حائز اهمیت برای ما که , شعار های همیشگی زنوزی است که در طول سه فصل تکرار شده ولی عملی نشده است.
زنوزی بعد از حضور در راس مالکیت تراکتور اعلام کرد ورزشگاه اختصاصی برای تراکتور خواهد ساخت. بعد از گذشت سه فصل این وعده در حد همان شعار باقی مانده است.
مالک تراکتور در بحشی دیگری از گفت و گوی خود , به هوادار قول داد که تراکتور متفاوتی را خواهند دید,زنوزی در این سه فصل بعد از تعویض مربی همیشه وعده تراکتور متفاوت را داده که هواداران و کارشناسان در طول این سه سال چیز متفاوت را مشاهده نکردند.
زنوزی اینبار نیز وعده ثبات در تراکتور را داد در حالی که تراکتورِ زنوزی بیش از ۸ مدیرعامل و ۸ سرمربی جابجاکرده است. که نشان می دهد شعارهای زنوزی در حد حرف باقی مانده است.
زنوزی و طرفدارانش از هواپیمای اختصاصی تراکتور مانور تبلیغاتی زیادی استفاده کرده اند. قابل ذکر است تیم امید های تراکتور برای مقابله با امید های نفت امیدیه در لیگ برتر , با اتوبوس راهی این شهر شده بوده اند.طبق صحبت با یکی از عوامل باشگاه متوجه شدیم که ۲۴ ساعت طول کشیده تا تیم فوتبال امید تراکتور به مقصد برسد. تراکتور کهشکشانی, با هواپیمای اختصاصی وهزاران مانور تبلیغاتی باید امید هایش اینچنین وارد مسابقات شود. امیدوارین زنوزی و دوستانش پاسخ مناسبی به این شعارهای عملیاتی نشده داشته باشند.