ماشین سازی قربانی دست آقایان!
ماشین سازی قربانی دست آقایان!

ماشین سازی قربانی دست آقایان! به گزارش تایسیز نیوز, باشگاه ماشین سازی تبریز شرایط خوبی را سپری نمی کند.باشگاهی که از تراکتور نیز قدیمی تر است, امروز شرایط خوبی ندارد. بعد از گذشت نُه هفته از رقابت های لیگ برتر با ۳ امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارد.مهمترین سوژه خبری هفته گذشته ماشین سازی, […]

ماشین سازی قربانی دست آقایان!

به گزارش تایسیز نیوز, باشگاه ماشین سازی تبریز شرایط خوبی را سپری نمی کند.
باشگاهی که از تراکتور نیز قدیمی تر است, امروز شرایط خوبی ندارد. بعد از گذشت نُه هفته از رقابت های لیگ برتر با ۳ امتیاز در قعر جدول مسابقات قرار دارد.
مهمترین سوژه خبری هفته گذشته ماشین سازی, مالکیت این باشگاه بود. بعد از حضور علیرضا منصوریان در برنامه فوتبال برتر, و اختلاف این برنامه با باشگاه تراکتور, ماشین سازی اجازه حضور دوربین های فیلمبرداری را به صداوسیما نداد اما بعد از گذشت چند دقیقه , باشگاه مجبور شد مجوز حضور را صادر کند که متاسفانه نیمه اول پخش نشد.
در ادامه ی این داستان رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی در برنامه تلویزیونی شب های فوتبالی با اعلام این که هنوز مالکیت تراکتور و ماشین سازی یک نفر است, مورد هجمه شدید بعضی به اصطلاح هوادار قرار گرفت. در حالی که چند روز بعد محمدرضا زنوزی مالک تراکتور و ماشین سازی در لایو پیج باشگاه اعلام کرد که انتقال مالکیت, فعلا انجام نگرفته است.
بحث این است که زنوزی و هیات مدیره باشگاه ماشین سازی چگونه به خود اجازه دادند تا ماشین سازی را قربانی کنند?
زنوزی , بیات و دیگر دار و دسته سعی بر آن داشتند در بازی ماشین سازی جلوی حضور دوربین هارا بگیرند تا اگر شرایط مهیا باشد, در بازی تراکتور این کار را عملی کنند که نتوانستند.
واقعا نمی دانیم چرا دوستان شان و شخصیت و هویت باشگاه بزرگی همچون ماشین سازی را در نظر نمی گیرند چه در بحث انتخاب سرمربی و بازیکنان در اول فصل, و یا رفتار های دیگر که باعث بروز مشکلات برای ماشین سازی می شود. همچنین با پروپاگاندای رسانه سعی بر آن داشت جو را به سمت دیگری هدایت کند! که در این امر شکست خورد.
امیدواریم مالکیت ماشین سازی هرچه سریعتر انتقال پیدا کند تا شاهد بروز چنین موضوعاتی در کنار ماشین سازی قدیمی ترین باشگاه شمالغرب کشور نباشیم.