حاج بابایی:انتظار داریم زمان نقل و انتقالات مشخص شود تا بتوانیم هرچه سریعتر تیم را تقویت کنیم
حاج بابایی:انتظار داریم زمان نقل و انتقالات مشخص شود تا بتوانیم هرچه سریعتر تیم را تقویت کنیم

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: انتظار داریم زمان نقل و انتقالات مشخص شود تا بتوانیم هرچه سریعتر تیم را تقویت کنیم. شاهین حاج‌بابایی در خصوص شرایط ماشین‌سازی در آستانه بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و آماده بازی مقابل فولاد خوزستان هستیم. به امید خدا می‌رویم که اولین برد […]

مدیر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: انتظار داریم زمان نقل و انتقالات مشخص شود تا بتوانیم هرچه سریعتر تیم را تقویت کنیم.

شاهین حاج‌بابایی در خصوص شرایط ماشین‌سازی در آستانه بازی با فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم شرایط خوبی دارد و آماده بازی مقابل فولاد خوزستان هستیم. به امید خدا می‌رویم که اولین برد فصل‌مان را در خانه خودمان به دست بیاوریم. مانند دو سنگ آسیاب هستیم که روی هم می‌چرخند اما از آن فقط آرد بیرون نمی‌آید. همه اعضای تیم، بازیکنان و کادر فنی زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما فقط نتیجه نمی‌گیریم.

وی با اشاره به بدشانسی‌های ماشین‌سازی تصریح کرد: در بازی با مس رفسنجان یک موقعیت تک به تک خیلی خوب داشتیم که گل نشد. در آن بازی دروازه‌بان جوان ما تک به تکی را مهار کرد که شاید همه دروازه‌بان‌های دیگر آن را گل می‌خوردند اما بعد از آن روی یک بدشانسی دچار اشتباه شد و گل خوردیم. یا در بازی با تراکتور یک موقعیت خیلی خوب داشتیم که وارد دروازه نشد اما در دقیقه ۹۳ توپی روی دروازه ما آمد و گل خوردیم. تیم ما زحمت می‌کشد و عملکرد خوبی دارد اما بدشانسی مانع نتیجه گرفتن می‌شود.

حاج‌بابایی در خصوص بازی با فولاد و حواشی که گفته می‌شود از سوی نیمکت این تیم در مسابقات مختلف ایجاد می‌شود، گفت: خوب نیست قبل از بازی در مورد حریف صحبت کنم اما سیدعلی داور باتجربه، با شرافت و پاکی است. او بی‌تجربه نیست که یک نیمکت بازی را از دستش در بیاورد. هم نیمکت خودمان را می‌گویم و هم نیمکت فولاد را، سیدعلی اجازه نمی‌دهد تنشی از طرف نیمکت‌ها بازی را تحت تأثیر قرار بدهد.

سرپرست تیم ماشین‌سازی تبریز در مورد انتخاب حسین خطیبی به عنوان مدیر فنی و قطعی شدن سرمربی‌گری سعید اخباری تا پایان فصل عنوان کرد: اتفاق خیلی خوبی بود. کارنامه حسین خطیبی مشخص است. او بازیکن تیم ملی و کاپیتان تراکتور بوده، از نظر فنی هم سطح بالایی دارد. امیدوارم که پا قدمش برای تیم ما خوب باشد و مقابل فولاد سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی افزود: سعید اخباری برای تیم زحمت می کشد و تیمش هم خوب بازی می‌کند اما خودش که نمی‌تواند لباس بپوشد و وارد زمین شود. همه اعضای کادر فنی زحمت می‌کشند. خدا را شکر هیأت مدیره تصمیم خوبی گرفت که آن را به فال نیک می‌گیریم و امیدوارم که اخباری در ادامه کار امتیازات خوبی بگیرد و سال بعد هم در تیم ما بماند.

حاج‌بابایی در مورد نامعلوم بودن زمان نقل و انتقالات زمستانی گفت: انتظار داریم زمان نقل و انتقالات مشخص شود چون باید برای تقویت تیم با بازیکنان مذاکره و برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم هرچه سریعتر تیم را تقویت کنیم. هیأت مدیره قول داده که برای تقویت تیم کمک و بازیکنان که مدنظر کادر فنی است را جذب کند. بی‌صبرانه منتظریم پنجره زمستانی باز شود. اگر زمانش را بدانیم کارمان راحت‌تر می‌شود. در مورد تقویت تیم صحبت شده و ان‌شاالله هیأت مدیره و مالک هم در این مورد کمک می‌کنند.