اظهارات سعید اخباری سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد
اظهارات سعید اخباری سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد

اظهارات سعید اخباری سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد:این برد را به فولاد تبریک می‌گویم و از هواداران اصیل ماشین‌سازی عذرخواهی می‌کنم. خوب شروع نکردیم و با گل زودهنگام تنبیه شدیم. در ادامه به بازی برگشتیم ولی از خود گذشتگی بازیکنان ما مقداری کم بود و به در بسته خوردیم. […]

اظهارات سعید اخباری سرمربی ماشین سازی در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد:این برد را به فولاد تبریک می‌گویم و از هواداران اصیل ماشین‌سازی عذرخواهی می‌کنم. خوب شروع نکردیم و با گل زودهنگام تنبیه شدیم. در ادامه به بازی برگشتیم ولی از خود گذشتگی بازیکنان ما مقداری کم بود و به در بسته خوردیم. امیدوارم بعد از این بازی خوب ریکاوری کنیم و در ادامه نتیجه بگیریم.

باشگاه قصد داشت پیش از بازی برای انتخاب سید علی (داور بازی) بیانیه بدهد ولی من گفتم این کار را انجام ندهید. این بیانیه به یاد بازی فصل پیش استقلال و فولاد و آن استوری‌های معروف بود ولی گفتم که نباید به داوری فشار وارد کنیم.

باعث افتخار است که مسئولیت سرمربیگری در ماشین‌سازی را دارم. اما ۳ بازی تا نیم فصل باقی مانده و باید با تلاش بیشتر کار کنیم. در این بازی بدشانسی هم داشتیم ولی بیشتر از بدشانسی از خود گذشتگی تیم‌مان کم بود و بازیکنان نتوانستند به خوبی یکدیگر را پیدا کنند. سعی می‌کنیم این مشکل را حل کنیم ولی فرصت زیادی نداریم و باید برای بازی با پیروزی ریکاوری کنیم.