خطیبی: کار داور تعجب‌آور بود
خطیبی: کار داور تعجب‌آور بود

خطیبی: کار داور تعجب‌آور بود/ از دقیقه ۷۰ از نظر بدنی افت کردیم. بازی بیشتر فیزیکی بود و ما سعی کردیم در جنگ‌های تک به تک پیروز باشیم و در این امر هم تا حدودی موفق بودیم، اما از دقیقه ۷۰ به بعد شرایط‌مان طوری بود که از نظر بدنی افت کردیم. تیم عراقی هم […]

خطیبی: کار داور تعجب‌آور بود/ از دقیقه ۷۰ از نظر بدنی افت کردیم.

بازی بیشتر فیزیکی بود و ما سعی کردیم در جنگ‌های تک به تک پیروز باشیم و در این امر هم تا حدودی موفق بودیم، اما از دقیقه ۷۰ به بعد شرایط‌مان طوری بود که از نظر بدنی افت کردیم. تیم عراقی هم بعد از آن شانس بیشتری داشت، اما در مجموع فکر می‌کنم بازیکنان ما از نظر تمرکز بالا بودند و موقعیت آنچنانی ندادیم. چند موقعیت هم داشتیم که گل نکردیم.

باید ریکاوری خوبی از این به بعد داشته باشیم، چون تیمی که بتواند در این فشردگی بازی‌ها ریکاوری خوبی داشته باشد، بهتر عمل می‌کند. بازی‌ها از این به بعد سخت‌تر می‌شود و امیدوارم خوب ریکاوری کنیم که در بازی بعدی کم نیاوریم و هر تیمی شرایط بدنی بهتری داشته باشد، می‌تواند نتیجه بگیرد.

از نظر دروازه‌بان در این دوره از مسابقات جزو چهار تیم گروه، بهترین دروازه‌بان را داریم که خیلی راحت و با تمرکز بالا دروازه‌بانی می‌کند و از این بابت مشکلی نداریم.

برای سه امتیاز آمده بودیم، اما نمی‌دانم شما خبرنگاران چرا از داوری سؤال نمی‌پرسید.