امسال بیش از ۹۰ هزار سمند و سورن در ایران خودرو تبریز تولید می‌شود
امسال بیش از ۹۰ هزار سمند و سورن در ایران خودرو تبریز تولید می‌شود

امسال بیش از ۹۰ هزار سمند و سورن در ایران خودرو تبریز تولید می‌شود مدیر عامل ایران خودرو تبریز از افزایش تولید سالانه ایران خودروی تبریز در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ایران خودروی تبریز تولید کننده خانواده سمند در ایران خودرو است که امسال ظرفیت خط تولید این شرکت را به بیش از […]

امسال بیش از ۹۰ هزار سمند و سورن در ایران خودرو تبریز تولید می‌شود

امسال بیش از 90 هزار سمند و سورن در ایران خودرو تبریز تولید می‌شود

مدیر عامل ایران خودرو تبریز از افزایش تولید سالانه ایران خودروی تبریز در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: ایران خودروی تبریز تولید کننده خانواده سمند در ایران خودرو است که امسال ظرفیت خط تولید این شرکت را به بیش از ۹۰ هزار سمند افزایش دادیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، حمید حاجی‌زاد منصور در نشست خبری با خبرنگاران، از افزایش تولید سالانه ایران خودروی تبریز در سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار داشت: ایران خودروی تبریز تولید کننده خانواده سمند در ایران خودرو است که امسال ظرفیت خط تولید این شرکت را برای تولید بیش از ۹۰ هزار سمند و سورن محیا کرده‌ایم.

وی توان تولید این شرکت را در تبریز، بیش از ۱۳۰ هزار خودرو در سال عنوان کرد و گفت: امیدوارم بتوانیم به تدریج به اوج ظرفیت خود در تولید خودرو برسیم و همچنان برای افزایش ستاره کیفی محصولات هم تلاش کنیم، اکنون همه محصولات ما سه ستاره کیفی را دارند و به دنبال کسب ستاره چهارم در سال ۱۴۰۰ هستیم.

مدیر عامل ایران خودرو تبریز، با اشاره به توانمندی بالای قطعه سازان برای همراهی با این افزایش ظرفیت تولید، افزود: تلاش می‌کنیم با مانع زدایی از فرآید تولید و بهره گیری از پشتیبانی لازم، این افزایش تولید را بر اساس شعار سال، محقق کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم امسال با حمایت گروه صنعتی ایران خودرو علاوه بر سمند و سورن، یک محصول جدید دیگر نیز با هدف تنوع در سبد محصولات داشته باشیم، گفت: رویکرد ما تبدیل استان آذربایجان شرقی به قطب سوم خودروسازی کشور از طریق انتقال تکنولورژی و دانش فنی ساخت است و ایران خودرو تبریز هم به سهم خود این هدف را دنبال خواهد کرد.

حاجی‌زاد، سابقه فعالیت و تولیدات این شرکت در تبریز را مورد اشاره قرار داد و گفت: شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و بالغ بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

وی در پایان در مورد ارتقای بهره وری تولید و توسعه منابع انسانی در این شرکت هم توضیح داد و گفت: در این راستا تهیه و تدوین طرح جامع خدمات رفاهی در بخش‌های ورزش، درمان و افزایش وام‌های قرض الحسنه کارکنان از مهمترین اقدامات این مجموعه در سال جاری خواهد بود