مرتضی اسدی: تعادل بین خط هافبک و حمله تراکتور وجود ندارد
مرتضی اسدی: تعادل بین خط هافبک و حمله تراکتور وجود ندارد

مرتضی اسدی: تعادل بین خط هافبک و حمله تراکتور وجود ندارد.کاپیتان سابق تراکتور درباره آخرین وضعیت تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد. مرتضی اسدی در مورد عدم نتیجه‌گیری تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم این موضوع فشار روی بازیکنان و کادر فنی تراکتور را زیاد کرده و همین موضوع تمرکز کادر فنی […]

مرتضی اسدی: تعادل بین خط هافبک و حمله تراکتور وجود ندارد.کاپیتان سابق تراکتور درباره آخرین وضعیت تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

مرتضی اسدی در مورد عدم نتیجه‌گیری تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: فکر می‌کنم این موضوع فشار روی بازیکنان و کادر فنی تراکتور را زیاد کرده و همین موضوع تمرکز کادر فنی تیم را بر هم زده است. جلوی نیروی هوایی عراق، بازیکنان به دلیل استرس بالا نتوانستند به نتیجه مورد نظرشان برسند. از طرف دیگر به نظر می‌رسد تراکتور هنوز تاکتیک مشخصی ندارد. بازی‌های آسیایی خیلی خاص است و بهترین تیم‌های هر کشور در آن شرکت می‌کنند و تیم ها بازیکنان خوب و خارجی می‌گیرند اما تراکتور نشان داده تفکر بعضی از بازیکنانش در سطح لیگ قهرمانان نیست و هنوز آن تفکر به این تیم وارد نشده که باید فوتبال متفاوتی را در آسیا انجام دهند. در آسیا بازیکنان و کادر فنی باید خیلی باهوش‌تر باشند.وی ادامه داد: از دقیقه ۷۰ به بعد افت بدنی شدید در بین بازیکنان تراکتور محسوس است که نمی‌دانم از عدم آمادگی است یا مسائل دیگر ولی این را مطمئن هستم که با آن توان دیگر نمی‌شود بازی کرد. یکی از دلایل این موضوع می‌تواند آب و هوای امارات باشد.کاپیتان اسبق تراکتور در مورد تعویض‌های این تیم اظهار داشت: در تعویض‌هایی که انجام می.شود خبری از بازیکنی نیست که بتواند با ورود به میدان شرایط را به سود تراکتور تغییر دهد. وقتی مهاجم تیم کوچک‌ترین خطایی روی دروازه حریف ایجاد نمی‌کند قطعا باید روی بازیکن دیگری تمرکز کنید تراکتور مشکل گلزنی دارد و وقتی مهاجمان تیم علیرغم نداشتن شرایط ایده‌ال در هر سه مسابقه از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد، مساله‌ای است که آقای خطیبی می‌تواند در موردش توضیح دهد. به نظر من سرمربی تراکتور می‌توانست به بازیکنان جوانتر و البته باانگیزه‌ترش بازی دهد.بازیکن اسبق تراکتور در مورد اینکه آیا آشنایی تراکتور از نیروی هوایی عراق به سود خطیبی و شاگردانش در بازی فردا خواهد بود، گفت: معمولا بازی‌های برگشت سخت‌تر است چون تیم‌ها نسبت به هم شناخت بدست می‌آورند و آنالیز خوبی از یکدیگر دارند. امیدواریم تراکتور بتواند با یک تفکر درست اولین بردش در آسیا را کسب کند. شرایط با یک برد درست می‌شود و بار روانی که روی تیم است برداشته خواهد شد.اسدی در پایان افزود: بین خط میانی و حمله تراکتور تعادل نیست و دلیلش را دقیق نمی‌دانم. فاصله‌ای بین هافبکها و مهاجمان این تیم ایجاد می‌شود و این شرایط ایده‌آل یک تیم نیست. حمایت کننده خط حمله، خط هافبک است اما چنین موضوعی را کمتر در تیم تراکتور شاهد هستیم. تمرکز در بخش دفاع هم خیلی پایین است.