قدردانی از ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی
قدردانی از ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی

با حضور مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور انجام شد قدردانی از ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی تایسیز نیوز – آیین تجلیل از شهروندان همیار آب در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور برگزار شد. این مراسم به منظور قدردانی از تلاش‌های مستمر شهروندانی که […]

با حضور مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور انجام شد

قدردانی از ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی

قدردانی از ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی

تایسیز نیوز – آیین تجلیل از شهروندان همیار آب در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با حضور مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور برگزار شد.

این مراسم به منظور قدردانی از تلاش‌های مستمر شهروندانی که نقش کلیدی در ترویج الگوی مصرف بهینه دارند، برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از تلاش‌های همیاران آب در حفظ و صرفه‌جویی منابع آبی قدردانی کرد و گفت: همیاران آب نه‌تنها در حفظ منابع آبی نقش مؤثری ایفا می‌کنند، بلکه به‌عنوان سفیران فرهنگی، اثربخشی مهمی در ارتقای آگاهی عمومی دارند.

قدردانی ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی

مهدی بختی همچنین افزود: مدیریت مصرف آب یک نیاز اساسی در دنیای امروز است که با توجه به تغییرات اقلیمی و کاهش منابع آبی، این همیاران هستند که با آموزش روش‌های صحیح صرفه‌جویی در مصرف آب و آگاه‌سازی عمومی در مورد تأثیرات منفی مصرف بی‌رویه آب، نقش بسزایی دارند.

وی اضافه کرد: شایسته است از همیارانی قدردانی کنم که بدون هیچ چشم‌داشتی در خدمت‌رسانی به شهروندان ما را یاری می‌کنند؛ این مشارکت بی‌چشم‌داشت، بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی برای هر سازمان است.

وی با اشاره به ضرورت تقویت ارتباط دوسویه میان شرکت‌های آب و فاضلاب و مردم افزود: یکی از چالش‌های مهم شرکت‌های خدمات شهری، یک‌سویه‌بودن ارتباط آن‌ها با شهروندان است. ما نیازمند دریافت بازخورد و نقدهای مردم هستیم.

مدیرکل روابط عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تاکید بر دشواری‌های تامین آب شرب اظهار کرد: هزینه‌های سنگینی صرف تامین آب‌شرب می‌شود تا با شاخص‌ها و استانداردهای بهداشتی سازگار باشد که این آب از مسافت‌های طولانی به شهرها منتقل می‌شود و باید مسئولانه مصرف شود.

قدردانی ۳۰ نفر از شهروندان همیار آب در آذربایجان شرقی

هم‌چنین در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت نقش شهروندان در فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف آب گفت: همیاران آب به اطلاع‌رسانی در خصوص مصرف بهینه آب می‌پردازند و این موضوع را به فرهنگی نهادینه تبدیل کرده‌اند که در نهایت به آسایش و آرامش مردم کمک می‌کند.

محمد خانی همچنین ادامه داد: هر شخصی که موضوع مدیریت مصرف آب را جدی می‌گیرد، در مورد سایر خدمات شهری نیز همین رویکرد را دنبال می‌کند و اهمیت این فرهنگ‌سازی نباید نادیده گرفته شود.

در پایان این برنامه از ۳۰ تن از شهروندان همیار آب با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.