آمار فوتی در بناب با وجود افزایش ورود مسافران و تردد جاده‌ای صفر است
آمار فوتی در بناب با وجود افزایش ورود مسافران و تردد جاده‌ای صفر است

فرماندار بناب گفت:باوجود افزایش ورود مسافران در ایام نوروز و تردد جاده‌ای خوشبختانه آمار فوتی در این شهرستان صفر بود که نشان از گسترش فرهنگ رانندگی و افزایش تمهیدات جاده‌ای از سوی مسوولان دارد. به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، امین رفیعی صبح امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و […]

فرماندار بناب گفت:باوجود افزایش ورود مسافران در ایام نوروز و تردد جاده‌ای خوشبختانه آمار فوتی در این شهرستان صفر بود که نشان از گسترش فرهنگ رانندگی و افزایش تمهیدات جاده‌ای از سوی مسوولان دارد.

به گزارش تایسیز آذربایجان ، به نقل از فارس ، امین رفیعی صبح امروز در جلسه مشترک شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح شهری و جاده‌ای بناب اظهار داشت: در آمار تصادفات درون‌شهری افزایش جزئی داریم، ولی در بحث تصادفات جاده‌ای آمار و ارقام ثابت است.

وی تصریح کرد:همکاری مردم، تلاش مسوولان، نصب دوربین‌های کنترلی و رعایت نکات ایمنی باعث شده تا آمار تصادفات پایین آمده و آمار فوتی نیز به عدد صفر کاهش یابد.

رئیس شورای ترافیک شهرستان بناب رفع نقاط حادثه‌خیز در سطح شهر و محورهای روستایی و جاده‌ای را ضروری دانست و افزود: در کل، سه‌ نقطه حادثه‌خیز در سطح شهرستان بناب وجود دارد که امیدواریم با تلاش مسوولان شهرستان به‌زودی شاهد حذف این نقاط حادثه‌خیز باشیم.

رفیعی با اشاره به تغییر نام میدان در حال احداث شورا به نام میدان دوچرخه خواستار اصلاح بخش‌های حادثه خیز این میدان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بناب با اشاره به حجم بالای تردد خودرو در مسیر محلات آغداش و شهرک فرهنگیان شماره ۳ یادآور شد: عملاً این مسیر بحث ترانزیتی بودن جاده را از دست داده و تبدیل به یک خیابان پرتردد شده است که باید با برنامه‌ریزی‌های دقیق نسبت به احداث پل زیرگذر در محل ورودی شهرک فرهنگیان ۳ اقدام کرد.

رفیعی عدم توجه و کنترل بر سد معبر در سطح شهر را از دیگر معضلات اساسی شهرستان نام برد و خواستار ساماندهی و انتقال آنها از هسته مرکزی شهر به کناره‌های شهر شد.